hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اصفهان > راه اندازی سامانه اطلس در شرکت آبفا اصفهان

راه اندازی سامانه اطلس در شرکت آبفا اصفهان

با بهره مندی از سامانه اطلس، مديريت كمي و كيفي فرآيند تبديل كروكي طرح های لوله گذاري هاي آب و فاضلاب به پروفيل در سطح استان، با استفاده از فن آوری روز انجام می شود.
مدیر دفتر مطالعات و بررسی های فنی فاضلاب شرکت آبفا استان اصفهان گفت: يكي از مهمترين درگاه هاي ارتباط مستقيم حوزه هاي فني با مشتركين و مراجعين، واحد طراحي نقشه و تهيه پروفيل به منظور اصلاح يا توسعه تاسيسات آبفا مي باشد.
محسن صالح افزود: با توجه به توسعه روز افزون مناطق تحت پوشش خدمات شركت، افزوده شدن تراكم ساخت و ساز در مناطق مختلف و اضافه شدن محدوده هاي روستايي به جوامع هدف خدمات آبفا استان، حجم مراجعات به اين واحد به صورت فزاينده اي در حال افزايش است.
وی ادامه روش هاي سنتي تهيه پروفيل را موجب طولاني شدن روند رسيدگي به درخواست ها دانست و تصریح کرد: با هدف ايجاد رضایت بیش از پیش مشترکین، سامانه اطلس در سطح استان راه اندازی شد و به اين ترتيب علاوه بر افزايش دقت در طراحي پروفيل ها، مدت زمان رسيدگي به درخواست ها به طرز چشمگيري كاهش يافته و امكان پيگيري درخواست هاي معطل مانده به صورت روزانه براي مديران سيستم فراهم شده است.
مدیر دفتر مطالعات و بررسی های فنی فاضلاب شرکت آبفا استان اصفهان عنوان کرد: با راه اندازی این سامانه نياز به استفاده از كاغذ به حداقل ممكن رسيده و محدود به چاپ نسخه نهايي پروفيل شده است. عدم نياز به مراجعات حضوري همكاران آبفا از سراسر استان به ستاد مركزي براي پيگيري امور مربوط به طراحي و تحويل پروفيل ها از ديگر نتايج مهم استقرار اين سامانه بوده است.

وی به برخي از قابليت هاي این سامانه اشاره کرد و تصریح نمود: ارتباط با سامانه همارا به منظور آرشيو پروفيل ها و مستندات تهيه شده با فرمت هاي ديجيتالي و در نتيجه قابليت آرشيو طبقه بندي شده اسناد در فرمت هاي مختلف با تعريف سطوح دسترسي محدود يا نامحدود و نیز رصد و نمايش تفكيكي سرعت عمل واحدهاي مختلف، طي فرآيند و ايجاد شرايط مديريت زمان تهيه پروفيل، از مزیت های راه اندازی این سامانه می باشد.
صالح افزايش دقت و كيفيت طراحي نقشه‌ها و به حداقل ‌رساندن زمان تهيه پروفيل كه نفش مهمي در رضايت مندي مراجعين را دارد، یکی دیگر از قابلیت های اجرای این پروژه بر شمرد و خاطرنشان ساخت: بارگذاري لحظه اي و مستقل هر پروفيل از آلبوم مربوطه در سامانه و امكان دسترسي بلافاصله به مدرك و چاپ نسخه تاييد شده توسط منطقه مورد نظر و عدم نياز به ماندن مشتركين در صف انتظار تكميل آلبوم هاي كلي، جستجوي چند منظوره اسناد و مدارك به منظور پاسخگويي بهتر به ارباب رجوع، اتصال هر مستند به مكان جغرافيائي عارضه مربوطه در زيرساخت مكانمند (تحت GIS) به منظور ايجاد امكان رديابي مكاني مستندات و نيز پيش بيني توسعه سامانه به زيرساخت هاي موبايل جي آي اس از دیگر مزیت های این سامانه است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد