hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > محدودیتی برای عبور و مرور در استان اصفهان در تعطیلات پیش رو نداریم

محدودیتی برای عبور و مرور در استان اصفهان در تعطیلات پیش رو نداریم

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: در تعطیلات پیش رو محدودیتی برای عبور و مرور در سطح استان اصفهان درنظر گرفته نشده است.
حجت الله غلامی، در خصوص خبر منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر اعمال محدودیت در رفت و آمد بین شهری در تعطیلات پیش رو، اظهار کرد: اعمال محدودیت های بین شهری در تعطیلات پیش رو تکذیب شد.
وی با اشاره به اینکه فعلا هیچ گونه محدودیتی برای عبور و مرور در سطح استان اصفهان نداریم، در پاسخ به این سوال که ممکن است تصمیمات جدیدی در این باره گرفته شود، گفت: فکر نمی کنم این اتفاق بیفتد چون باید امروز در این مورد تصمیم گیری می شد که نشد.
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با بیان اینکه در خصوص محدود کردن سفرها مقرر شد جلسه کمیته حمل و نقل این موضوع را بررسی کند، افزود: قرار بود جلسه تصمیم گیری برای اعمال محدودیت های تردد به منظور پیشگیری از سفر و شیوع کرونا امروز برگزار شود، که نشد.
وی همچنین با اشاره به اینکه در جلسه روز گذشته(سه شنبه_۲۲ مهرماه) ستاد استانی مقابله با کرونا در خصوص مباحث مختلفی از جمله تشدید نظارت ها و آخرین وضعیت محدودیت ها در روزهای آینده بحث شد، افزود: مقرر شد مشاغل پر خطر بتوانند بعد از ماه صفر مشروط بر اینکه به طور کامل دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند فعالیت خود را از سر گیرند.
غلامی، تشدید نظارت ها در تمام سطوح جامعه برای کاهش میزان شیوع کرونا را از دیگر مصوبات این جلسه برشمرد و گفت: مقرر شد همچنان محدودیت های تردد پارک ها و تفرجگاه ها وجود داشته باشد. بنابراین پارک ها بعد از ماه صفر باز هم تعطیل خواهند بود.
سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با اشاره به اینکه معمولا تاثیر محدودیت هایی که اعمال می شود بعد از دو هفته خود را نشان می دهد، از مردم خواست از انجام سفرهای غیرضروری و هرگونه تجمعی خودداری کرده و خطر کرونا را جدی بگیرند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد