hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شرایط حاد کرونا و کمبود تخت‌های بیمارستانی / لغو تمام اعمال جراحی غیر اورژانسی در سراسر استان یزد

شرایط حاد کرونا و کمبود تخت‌های بیمارستانی / لغو تمام اعمال جراحی غیر اورژانسی در سراسر استان یزد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به شرایط حاد کرونا در استان و کمبود تخت‌های بیمارستانی گفت: کلیه اعمال جراحی غیر اورژانسی در سراسر استان یزد تا اطلاع ثانوی لغو شد.
محمود نوری‌شادکام  اظهار داشت: با توجه به اینکه دچار کمبود تخت بیمارستانی شدیم و بسیاری از بیماران که نیاز به بستری دارند در منازل تحت درمان هستند و بعضا با شرایط و حال عمومی نامناسب مراجعه می‌کنند.
وی گفت: امروز تصمیمات جدید اتخاذ شد و به بیمارستان‌ها ابلاغ شد که از امروز لازم الاجرا است و باید عملیاتی و اجرایی شود، این موارد علی‌رغم میل باطنی اتخاذ شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: کلیه اعمال جراحی غیر اورژانس در سراسر استان تا اطلاع ثانوی لغو شد و هیچ بیماری به جزء بیماران اورژانسی عمل جراحی نمی‌شوند.
نوری شادکام تصریح کرد: تمامی تخت‌های بیمارستان‌های دولتی، غیر دولتی، خیری و خصوصی در اختیار بیماران حد تنفسی، بیماران کرونایی، بیماران آنفولانزایی و بیماران با مشکل جدی تنفسی است و ما باید بهترین خدمات را به این بیماران اختصاص بدهیم.
وی با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانویه کلیه مرخصی پرسنل کادر درمان چه در بخش خصوصی و چه در بخش دولتی و خیریه لغو است عنوان کرد: همه بیمارستان‌ها باید با تمام توان خود در اختیار بیماران باشد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: باید تدبیری انجام شود که کمترین آسیبی به بیماران وارد نشود، به شکلی عمل شود بیمارانی که نیازمند تخت بیمارستانی هستند روی زمین نمانند و دچار صدمه نشوند.
نوری شادکام ادامه داد: علی‌رغم میل باطنی مجبور شدیم با توجه به شرایط بحرانی کرونا در استان این تصمیمات را اتخاذ کنیم و تا اطلاع ثانویه این موارد لازم‌الاجرا است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد