hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > براتی: به دنبال برگزاری اردوی تیم ملی هستیم

براتی: به دنبال برگزاری اردوی تیم ملی هستیم

آنا براتی به عنوان سرمربی جدید تیم آلیش بانوان منصوب شد.
بنا بر پیشنهاد فاطمه درخشانی نایب رئیس امور بانوان و موافقت رئیس فدراسیون کشتی، آنا براتی بعنوان سرمربی تیم آلیش بانوان منصوب شد.
براتی دارای مدرک کارشناسی ارشد صنایع غذایی و چندین سال سابقه مربیگری تیم‌های آلیش و کشتی کلاسیک بانوان فدراسیون کشتی است و چندین عنوان قهرمانی در رشته آلیش و جودو را در کارنامه ورزشی خود دارد.
مراسم معارفه براتی صبح امروز با حضور علیرضا دبیر رئیس، فاطمه درخشانی نایب رئیس امور بانوان و مونا میرزایی سرپرست تیم آلیش بانوان برگزار شد.
آنا براتی پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی آلیش بانوان گفت: با حمایت فدراسیون به زودی اردوی تیم ملی آلیش بانوان را با حضور نفرات اول و دوم آخرین رقابت‌های قهرمانی کشور آلیش برگزار خواهیم کرد.
وی ادامه داد: هدف ما از برگزاری این اردو به دلیل این بود که ورزشکاران ما با توجه به شیوع ویروس کرونا ۸ ماه از تمرینات دور بودند و به صورت انفرادی کار می‌کردند و باید چند روزی را در اختیار ما در اردوی تیم ملی باشند تا شرایط آمادگی جسمانی و فنی آن‌ها را بررسی کنیم.
براتی در مورد برگزاری مسابقات و اعزام تیم به رقابت‌های برون مرزی تصریح کرد: در حال حاضر که به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مسابقات وجود ندارد، اما اگر شرایط مهیا شود با هماهنگی با فدراسیون کشتی به دنبال برگزاری مسابقات قهرمانی کشور هستیم و در مورد مسابقات برون مرزی نیز با توجه به تقویم فنی اتحادیه جهانی و در صورت برگزاری رقابت‌های آسیایی یا جهانی در آن حضور پیدا خواهیم کرد.
وی در مورد سطح کشتی آلیش ایران در جهان اظهار داشت: تیم ما سال گذشته عنوان قهرمانی را در جهان بدست آورده و آلیش کاران ما در سطح بسیار خوبی قرار دارند. آلیش یکی از رشته‌های سنتی کشور ما محسوب می‌شود که در مناطق شمال شرقی کشورمان اهمیت ویژه‌ای به آن می‌دهند و ورزشکاران خوبی در این رشته فعالیت می‌کنند.
براتی در مورد انتخاب مربیان تیم‌های ملی گفت: از سه هیئت برتر در آلیش کشور درخواست کردیم که مربیان خود را برای حضور در این اردو به فدراسیون معرفی کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: از فدراسیون کشتی به دلیل توجه به ورزش بانوان تشکر می‌کنم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد که رشد و پیشرفتی که در این رشته در سطح جهان توسط بانوان شایسته ایرانی بدست آمده، حفظ شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد