hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۱۶ شهرستان استان فارس در وضعیت قرمز؛ امکان تمدید محدودیت‌ها وجود دارد

۱۶ شهرستان استان فارس در وضعیت قرمز؛ امکان تمدید محدودیت‌ها وجود دارد

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی کرونا گفت: در حال حاضر ۱۶ شهرستان استان یعنی بیش از نیمی از فارس در وضعیت قرمز به سر می‌برد.
عبدالرضا قاسم‌پور  ، در باره اعمال محدودیت‌های جدید در سطح استان فارس اظهار داشت: در حال حاضر 16 شهرستان استان یعنی بیش از نیمی از فارس در وضعیت قرمز به سر می‌برد اما به صورت کلی استان فارس در وضعیت نارنجی و هشدار است.
وی با اشاره به محدودیت‌هایی جدیدی که به مدت 10 روز اعلام شده است گفت: محدودیت‌ها در حال حاضر شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، مدارس شبانه‌روزی، زبان سراها، کتابخانه‌ها، استخر‌های سرپوشیده، سینما، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی است.
جانشین استاندار در ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: تا دوم آبان ماه که مدت اعمال محدودیت تمام شود، مصادیق محدودیت‌ها همان‌ مواردی است که ذکر شد اما اگر وضعیت قرمز شود یا درجه هشدار بیشتر شود امکان تمدید محدودیت و گسترده کردن آن وجود دارد.
قاسم‌پور در پاسخ به این سوال که آیا امکان تسری محدودیت‌ها به سایر اصناف و حمل‌ و نقل عمومی نیز وجود دارد، بیان کرد: امکان گسترده کردن محدودیت‌ها و اینکه اصناف و طیف وسیع‌تر را در بر بگیرد وجود دارد و تصمیم‌گیری درباره ادامه محدودیت‌ها در ستاد استانی انجام می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه تصمیم‌گیری درباره تمدید محدودیت‌ها منوط به وضعیت استان، آمار فوتی‌ها و بستری‌ها و تصمیم ستاد استانی دارد، عنوان کرد: محدودیت‌ها تا پایان دوم آبان ماه ادامه دارد و مردم نیز از منابع رسمی اخبار مربوط به کرونا را از منابع رسمی دنبال کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد