hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > واکنش شهرداری کرج به حضور شهروندان در پارک ها/ دیواری کوتاه‌تر از شهرداری نیست!

واکنش شهرداری کرج به حضور شهروندان در پارک ها/ دیواری کوتاه‌تر از شهرداری نیست!

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: شهرداری نمی تواند مانع ار حضور شهروندان در پارک ها شود.
 امروز خبری منتشر شد که در آن سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی البرز از عملکرد شهرداری های این استان به منظور کم کاری در ممانعت از ورود شهروندان به پارک ها انتقاد کرده بود.
پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج نیز در واکنش به این مصاحبه گفت: شهرداری قوه قهری نیست تا بتواند از ورود شهروندان به پارک ها  و بوستان ها جلوگیری کند و این امر باید به عهده نیروی انتظامی باشد.
او افزود: ما اطراف پارک ها و بوستان ها را با نوار زرد رنگ احاطه کرده ایم که جنبه هشداری دارد ولی ما نمی توانیم مانع شهروندان برای ورود به پارک ها شویم.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با بیان این که رو باز بودن پارک ها، این اماکن را به کم خطر ترین مکان ها از نظر شیوع کرونا تبدیل کرده است، گفت: زحمتکشان دانشگاه علوم پزشکی معمولا شهرداری را  دلیل کاهلی ها می دانند زیرا شهرداری از سایر ارگان ها در دسترس تر است به نظر بنده فعالیت رستوران ها خصوصا در جاده کرج-چالوس عامل پرنگ تری در انتشار ویروس کرونا است که کسی سراغ شان نمی رود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد