hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > دومين جلسه شوراي هم انديشي استادان و نخبگان دانشگاه سمنان تشكيل شد

دومين جلسه شوراي هم انديشي استادان و نخبگان دانشگاه سمنان تشكيل شد

 دومين جلسه ي شوراي هم انديشي استادان و نخبگان دانشگاه سمنان با دستور كار تعيين محورهاي جلسات هم انديشي استادان و نخبگان دانشگاه تشكيل شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ در اين جلسه، حجت الاسلام حسين ذوالفقاري لقب، مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري و رئيس شوراي هم انديشي استادان و نخبگان دانشگاه سمنان ضمن تشريح گزارش نحوه ي برگزاري كارگاههاي دانش افزائي و طرح ضيافت انديشه ي استادان در دانشگاه سمنان، با تكيه بر بيانات مقام معظم رهبري در بيانيه ي گام دوم انقلاب به عنوان چراغ راه و الگوي تشكيل جلسات هم انديشي استادان و نخبگان دانشگاه سمنان، بر اجراء و برگزاري منظم كارگاههاي دانش افزائي، طرح ضيافت انديشه و جلسات هم انديشي تاكيد کرد .
در ادامه دكتر فرشاد ورامينيان، معاون آموزشي و تحصيلات تكميلي دانشگاه سمنان، برگزاري كارگاههاي آموزشي آئين نامه ها و مقررات استخدامي، توانمندسازي و انتقال تجارب آموزشي اساتيد دانشگاه سمنان و روش تدريس و فن بيان را از اهداف مشترك معاونت آموزشي و تحصيلات تكميلي دانشگاه و شوراي هم انديشي استادان و نخبگان دانشگاه سمنان برشمرد .
در بخش ديگري از اين جلسه، دكتر بهروز گل محمدي، معاون دانشجوئي و فرهنگي دانشگاه سمنان، با تاكيد بر حل مسائل روز جامعه، موضوعات اقتصادي را يكي از دغدغه هاي همكاران بيان و برگزاري جلسات هم انديشي در حوزه هاي اقتصادي و فرهنگي را در اين زمينه موثر دانستند.
حجت الاسلام سيدعلي رستميان، معاون دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه سمنان، با بيان اينكه موضوعات هم انديشي مي بايست كاربردي و اجرائي بوده و گرهي از مشكلات استادان، كارمندان، دانشجويان و مردم استان باز نمايد، بر آسيب شناسي موضوعي و كاهش فاصله ي بين مردم و مسئولان با رفع شبهات و مقابله با تبليغات مسموم فضاي مجازي با نگاه ويژه به بحث معيشت و اقتصاد مردم تاكيد کرد .
دكتر مجيد قلهكي، دبير هم انديشي استادان و نخبگان دانشگاه سمنان، ضمن اعلام محورهاي شش گانه مصوب شورا، بر برگزاري منظم جلسات هم انديشي مطابق با تقويم اعلامي هر نيمسال و راه اندازي جلسات كرسي هاي نقد، نظريه پردازي و مناظره در دانشگاه سمنان تاكيد نمود.
ايشان افزود: با توجه به نظرخواهي و استعلام موضوعات مد نظر و مورد نياز استادان دانشكده هاي مختلف دانشگاه سمنان در ماه گذشته و پس از جمعبندي موضوعات، شش محور، علوم اقتصادي و اجتماعي، علوم تربيتي و روانشناختي، آينده پژوهي آموزش عالي، فرهنگ و هنر، فضاي مجازي و علوم سياسي به عنوان محورهاي اصلي برگزاري جلسات هم انديشي، مورد تصويب شورا قرار گرفت.
در ادامه، موضوعات پيشنهادي اعضاء شورا جهت برگزاري جلسات هم انديشي استادان و نخبگان دانشگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد