hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > رضایی: باشگاه هرچه زودتر بازیکنان موردنیاز را جذب کند

رضایی: باشگاه هرچه زودتر بازیکنان موردنیاز را جذب کند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: از مدیریت باشگاه انتظار دارم تا هرچه سریع‌تر وضعیت بازیکنان را مشخص کرده و در پست‌هایی که کمبود بازیکن داریم نسبت به جذب نفرات جدید اقدام کنند.

رحمان رضایی روز گذشته در حاشیه تمرینات این تیم در اردوی تهران اظهار داشت: در حال برگزاری اردوی خوبی در تهران هستیم. یک بازی تدارکاتی خوب مقابل تیم بادران انجام دادیم که باعث شد با نقاط قوت و ضعف خود بیشتر آشنا شویم.

وی افزود: بازیکنان زیادی در ابتدای این فصل از جمع ما جدا شده و بازیکنان خوبی را جذب کرده‌ایم، اما همچنان نیاز داریم تا تعدادی بازیکن خوب و با کیفیت دیگر جذب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: با توجه به اینکه حدود سه هفته تا شروع مسابقات باقی مانده لازم است باشگاه هرچه سریع‌تر نسبت به جذب بازیکنان مدنظر اقدام کند تا نفرات جذب‌شده بتوانند در کنار سایر بازیکنان تمرینات پیش‌فصل را انجام داده تا با شرایط مطلوب و هماهنگی کامل وارد مسابقات شویم.

وی گفت: انتظارم این بود که با آمدن میلیچ، روند مذاکرات با دارکو بیدوف مهاجم صرب فصل گذشته با سرعت بیشتری انجام شود که این اتفاق تاکنون رخ نداده است. امیدواریم باشگاه بتواند وضعیت این مهاجم را هرچه زودتر مشخص کند. تأخیر در جذب نفرات باعث می‌شود که نتوانند آمادگی لازم را برای شرکت در مسابقات ابتدایی فصل کسب کنند.

رضایی اضافه کرد: از مدیریت باشگاه این انتظار را دارم تا هرچه سریع‌تر وضعیت بازیکنان را مشخص کرده و در پست‌هایی که کمبود بازیکن داریم هرچه زودتر نسبت به جذب نفرات جدید اقدام کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا به کسب سهمیه در این فصل امیدوار هستید یا خیر، بیان کرد: این تیم فصل گذشته علی‌رغم دارا بودن بازیکنان خوب و با کیفیت تا هفته‌های پایانی خطر سقوط از لیگ برتر را احساس می‌کرده است. تعداد زیادی از بازیکنان خوب و با کیفیت از این تیم جدا شده‌اند که هنوز جایگزین مناسبی برای آنها پیدا نشده است. نفرات تیم هنوز کامل نشده و در این شرایط صحبت از کسب سهمیه وعده‌ای غیرمنطقی و غیرحرفه‌ای به نظر می‌رسد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا شرایط تیم بهتر از فصل قبل باشد. انتظار داشتم در این اردو مدیریت باشگاه یا اعضای محترم هیئت‌مدیره حضور پیدا می‌کردند تا از نزدیک با کمبودها و مشکلات تیم آشنا می‌شدند. انتظار ما این است که تیم مدیریتی باشگاه هرچه زودتر کمبودها و نواقص تیم را برطرف کنند. در برخی از پست‌ها همچنان مشکل داریم و مجبوریم از بازیکنان جوان که تجربه بسیار کمی دارند استفاده کنیم. برخی از بازیکنان تیم هم تازه به جمع ما اضافه شده‌اند که امیدوارم هرچه زودتر به شرایط آرمانی خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: انتظارم این است که بازیکنان جدید زودتر جذب و به ترکیب تیم اضافه شوند. در این شرایط امیدواریم بتوانیم عملکردی به مراتب بهتر نسبت به فصل قبل داشته باشیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد