hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بستری ۴۳ بیمار جدید و فوت ۳ نفر مبتلا به کرونا در اردبیل

بستری ۴۳ بیمار جدید و فوت ۳ نفر مبتلا به کرونا در اردبیل

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری۴۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا و فوت۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان خبر داد.

شهرام حبیب زاده ، عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۳ بیمار در مراکز درمانی استان بستری و خوشبختانه ۳۵ نفر با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با ابراز تأسف از فوت ۳ نفر بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا در استان اردبیل، اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۲۳۷ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۵۱ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

حبیب زاده آمار کل بهبود یافتگان کرونا در استان اردبیل را ۶ هزار و ۹۶۹ نفر عنوان کرد و گفت: بهبود یافتگان می‌توانند پس از طی یک ماه بهبودی با مراجعه به مراکز درمانی با اهدای پلاسمای خود در بهبودی بیماران مبتلا به کرونا کمک مؤثری ارائه دهند.


آمار بالای ابتلای به کرونا نگران کننده است

وی با ابراز نگرانی از آمار بالای ابتلاء به کرونا در استان اردبیل در روزهای اخیر، بر ضرورت رعایت توصیه‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: مردم بایستی از آخرین تحولات مربوط به کوید -۱۹ مطلع بوده و به توصیه‌های ارائه دهندگان خدمات بهداشتی، مسئولین بهداشت عمومی کشور در محل زندگی خود یا کارفرمایان در محل کار برای مراقبت از خود و دیگران در برابر ویروس کرونا عمل کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: مردم باید سعی کنند فاصله حداقل یک و نیم متری با اطرافیان را رعایت کرده و به هیچ عنوان بدون ماسک از خانه بیرون نروند چرا که خطر ابتلاء به بیماری کرونا بسیار جدی است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد