hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > خراسان شمالی| محتکران، هم‌رزم جبهه دشمن هستند

خراسان شمالی| محتکران، هم‌رزم جبهه دشمن هستند

استاندار خراسان شمالی حمله اقتصادی و متشنج کردن افکار عمومی را نقشه جدید دشمن برای از پا انداختن جمهوری اسلامی دانست و گفت: موشک‌های قدرتمند ما اهرم اقتدار نظام است.

محمدرضا خباز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان خراسان شمالی موشک‌های قدرتمند ساخت داخل کشور را اهرم اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: امروز کشور ایران به‌عنوان کشوری قدرتمند در جهان معرفی‌شده و همه دنیا می‌داند که حمله نظامی به این کشور دیگر امکان‌پذیر نیست. مقام عالی دولت در استان خراسان شمالی با بیان اینکه دشمن از جنگ اقتصادی ناامید نشده است، تصریح کرد: دشمن امروز ما حمله اقتصادی و متشنج کردن افکار عمومی را سرلوحه کار خود قرار داده است. سران آمریکا گفته‌اند نخواهیم گذاشت ملت ایران چهل‌سالگی انقلاب را ببینند؛ ‌آن‌ها این خواب را به گور می‌برند. خباز به تبیین نقش مردم در شرایط فعلی پرداخت و خاطرنشان کرد: امروز دشمن می‌خواهد با بزرگ جلوه دادن مشکلات و اخلال در بازار، مردم را از نظام و انقلاب ناامید کند و مردم باید با واقع‌بینی و تصمیمات درست، دفاع محکمی در برابر این حمله دشمن انجام دهند. لبیک به ندای رهبری و وحدت و انسجام، رمز اصلی برون‌رفت از این مشکلات است.

او محتکران را هم‌رزمان جبهه دشمن دانست و گفت: کسانی که با احتکار دست به انبار کردن نیازهای اصلی مردم می‌زند هیچ تفاوتی با دشمن ندارند. از مردم می‌خواهیم اگر درجایی امکاناتی را دیدند که غیرقانونی و غیرطبیعی انبارشده‌اند به سازمان‌های مربوطه گزارش دهند. استاندار با بیان اینکه باید مشکلات را به‌پای مسئولان اجرایی گذاشت، خاطرنشان کرد: گذشته ما قابل افتخار است. هرکجا ایراد و نقصی مشاهده‌شده، نتیجه کم‌کاری مسئولان و مدیران اجرایی بوده است؛ اما باید با انسجام و اتحاد در برابر این حمله دشمن بایستیم تا انشاا... بتوانیم از این گردنه تاریخی نیز عبور کنیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد