hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > هیچ وقت آنقدر خونسرد نبودم

هیچ وقت آنقدر خونسرد نبودم

  گادوین منشا فصل گذشته در همین مقطع نقشی کلیدی در موفقیت پرسپولیس داشت و با گلزنی مقابل الاهلی عربستان مقدمات حضور قرمز‌ها را در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فراهم کرد او امسال هم تیم برانکو را با یک‌گل حساس به جمع 4‌تیم برتر قاره رسانده است.

این اتفاق در حالی رخ داد که مهاجم نیجریه‌ای امسال گزینه اول برانکو برای حضور در خط حمله نبوده و در بیشتر بازی‌ها به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان رفته است. با گلزنی مقابل الدوحیل، حالا شرایط برای منشا فرق کرده و او امید زیادی به فیکس‌شدن در داربی و بازی با السد دارد. همین داستان بهانه‌ای شد تا گفت‌و‌گویی اختصاصی با منشا درخصوص آخرین شرایط خودش و پرسپولیس داشته باشیم.
  کسی فکرش را هم نمی‌کرد پرسپولیس بتواند در بازی برگشت چنین نتیجه‌ای را رقم بزند و الدوحیل را حذف کند.
واقعا کار سختی بود. می‌دانید الدوحیل همان لخویایی است که فصل گذشته به پرسپولیس باخت و پس از آن در هیچ دیداری طعم شکست را نچشید. الدوحیل یکی از قدرتمندترین تیم‌های غرب‌ آسیا‌ست و به همین دلیل همه فکر می‌کردند این تیم به‌راحتی ما‌ را شکست می‌دهد.
    قبول داری در همان بازی رفت مشخص شد این تیم را می‌توان شکست داد.
باید بگویم که برانکو مربی بسیار حرفه‌ای و با‌تجربه است و به همین دلیل می‌دانستیم باید چطور با الدوحیل بازی کنیم. ما روی یک‌اتفاق گل خوردیم و شک نکنید اگر این اتفاق نبود، آنها نمی‌توانستند به ما گل بزنند.
   در بازی برگشت بعد از گلی که دریافت کردید، خیلی‌ها کار پرسپولیس را تمام‌شده می‌دانستند.
واقعیت این است که ما در نیمه اول اصلا خوب کار نکردیم و به همین دلیل به تیم الدوحیل اجازه دادیم که روی دروازه ما موقعیت ایجاد کند. ما در این نیمه اصلا تمرکز لازم را نداشتیم و از همه بدتر روی یک اتفاق گل خوردیم. در نیمه دوم بعد از صحبت‌های برانکو خیلی قدرتمند وارد زمین شدیم و با روحیه بسیار بالا توانستیم 3گل بزنیم.
   برانکو در بین دو نیمه به شما چه گفت؟
برانکو به ما گفت نباید این هواداران را نا‌امید کنید و باید تمام انرژی خودتان را در زمین بگذارید. او تأکید کرد در نیمه دوم تمام توان خودتان را خرج کنید. البته وقتی به زمین آمدیم، من و بقیه بازیکنان به هم گفتیم که نباید این هواداران را با ناراحتی به خانه بفرستیم و حالا خیلی خوشحال هستیم که توانستیم چنین بردی را به‌دست بیاوریم.
   در مورد گلی هم که در این بازی زدی، صحبت می‌کنی؟ گلی که کاندیدای بهترین گل هفته لیگ قهرمانان شده است.
شاید باور نکنید اما می‌دانستم که چنین موقعیتی در بازی نصیب من می‌شود و برای این صحنه کاملا آماده بودم. من می‌دانستم می‌توانم دروازه‌بان را دریبل بزنم و دروازه را باز کنم.
   گل سوم را در شرایطی زدی که برخلاف تمام ورزشگاه خیلی خونسرد بودی.
هیچ وقت به اندازه صحنه گل تمرکز نداشتم و آنقدر خونسرد نبودم. خیلی راحت کار خودم را انجام دادم و بعد از دریبل دروازه‌بان به سمت دروازه خالی رفتم تا توپ را وارد دروازه کنم.
   با شرایط فعلی در مورد بازی با السد چه نظری داری؟ پرسپولیس از پس دومین تیم قطری هم برمی‌آید؟
السد تیم پرقدرتی است اما در این فصل ما 2بار با آنها بازی کردیم و یک‌بار آنها را شکست دادیم و یک‌بار شکست خوردیم. آنها بازیکنان واقعا خطرناکی دارند مانند ژاوی و بونجاح و به همین دلیل باید در بازی رفت در خانه السد خیلی باهوش بازی کنیم.
   با محرومیت کمال و انصاری چطور کنار خواهید آمد؟
با غیبت این بازیکنان کار خیلی سخت شده است. ما در این فصل به‌خاطر محرومیت مشکلات زیادی داشتیم و روی نیمکت هم دست برانکو بسته است اما باز هم به‌خاطر هواداران می‌جنگیم تا آنها را خوشحال کنیم.
   با درخشش در بازی برابر الدوحیل، پرسپولیسی‌ها برای لیگ هم روی منشا حسابی ویژه باز کرده‌اند.
برای من موفقیت تیم بسیار مهم است. امیدوارم در لیگ هم همینطور بازی کنم و بتوانم برای پرسپولیس گل بزنم.
   قبل از بازی برابر السد، د‌ربی پایتخت را پیش رو خواهید داشت. این بازی را چطور می‌بینی؟
بازی پرسپولیس برابر استقلال بازی مهمی نه‌تنها در ایران بلکه در قاره آسیا‌ست. این بازی برای هواداران خیلی مهم است و به همین دلیل مطمئن باشید ما در این بازی هم با وجود تمام مشکلات، با قدرت بازی خواهیم کرد. به‌دنبال این هستیم تا استقلال را شکست دهیم و با روحیه بالا به مصاف السد برویم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد