hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > ۶۱۸ واحد تولیدی سمنان برای دریافت تسهیلات رونق تولید معرفی شدند

۶۱۸ واحد تولیدی سمنان برای دریافت تسهیلات رونق تولید معرفی شدند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: در قالب تسهیلات رونق تولید سال ۹۸ در استان، تاکنون ۲۰۰ واحد در بخش صمت و ۴۱۸ واحد در بخش کشاورزی برای دریافت وام معرفی شده‌اند.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، علی تشنه‌دل در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: در جلسه امروز ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، مشکلات و موارد واحد تولیدی و صنعتی استان بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
او افزود: طی بازرسی‌های انجام‌شده از هفت واحد تولیدی که از بانک‌های عامل تسهیلات دریافت کردند، ۴۸ نفر اشتغال جدید در این واحدها ایجاد شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: در قالب تسهیلات رونق تولید سال ۹۸ در استان، تاکنون ۲۰۰ واحد در بخش صمت و ۴۱۸ واحد در بخش کشاورزی به‌منظور دریافت ۲۰ هزار و ۷۱۹ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.
تشنه‌دل بیان کرد: از این تعداد، ۳۶۸ طرح مبلغ ۱۲ هزار و ۱۵۶ میلیارد ریال تسهیلات تاکنون دریافت کردند. او گفت: همچنین ۲۵۰ طرح به‌منظور دریافت هشت هزار و ۵۶۳ میلیارد ریال تسهیلات در بانک‌ها در دست بررسی است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: در قالب تسهیلات رونق تولید سال ۹۹ در استان نیز تاکنون ۳۳۰ واحد در بخش صمت و کشاورزی به‌منظور دریافت ۶۶۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد، ۱۴۹ طرح مبلغ ۱۴۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.
تشنه‌دل اضافه کرد: همچنین ۱۸۰ طرح در قالب تسهیلات رونق تولید سال ۹۹، به‌منظور دریافت ۳۱۷ میلیارد تومان تسهیلات در بانک‌ها در دست بررسی است.
او گفت: در بخش تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ نیز ۵۷ واحد تولیدی مبلغ سه هزار و ۱۵۷ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند در حالی که بالغ بر ۱۴۴ میلیارد ریال از سقف سهمیه استان نیز افزایش پیدا کرده است.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد