hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > توسعه ایستگاه های آتش نشانی با توجه به استاندارد های تعریف شده

توسعه ایستگاه های آتش نشانی با توجه به استاندارد های تعریف شده

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: یکی از برنامه ریزی های خوبی که در این دو سال با جدیت پیگیری کردیم، توسعه ایستگاه های آتش نشانی با توجه به استاندارد های تعریف شده بود که خوشبختانه با اعتبارات تخصیص یافته شده در سال 98 و 99، چهار ایستگاه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید که تاکنون نیز سه ایستگاه به بهره برداری رسیده است.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-مهدی یعقوبی در حاشیه آیین افتتاح ایستگاه شماره ۵۲ و بهره برداری از اولین تریلر آموزش شهروندی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد اظهار کرد: امروز پنجاه و دومین ایستگاه سازمان آتش نشانی به بهره برداری رسید؛ یکی از برنامه ریزی های خوبی که در این دو سال با جدیت پیگیری کردیم، توسعه ایستگاه های آتش نشانی با توجه به استاندارد تعریف شده بود که خوشبختانه با اعتبارات تخصیص یافته شده در سال 98 و 99، چهار ایستگاه تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید، تاکنون نیز سه ایستگاه به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: همچنین 50 میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات و ناوگان تخصیص و بیش از 500 نیروی آتش نشان جدید الورود به بدنه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد افزوده شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد بیان کرد: نکته دیگر پیشگیری و آموزش است. اگر تمامی تجهیزات خریداری و به روز رسانی شده اما آموزش مخصوصا آموزش شهروندی نهادینه نشود، به هدف غایی خود نخواهیم رسید. خوشبختانه سال گذشته یگان ویژه آموزش های تخصصی را فراگرفتند و بازدید های فشرده ای از اماکن پرخطر با محوریت دادستانی و همراهی حوزه های مختلف در سطح شهر انجام شده است.

یعقوبی خاطرنشان کرد: امیدواریم این بازدیدها که از دو ماه گذشته به صورت فشرده و منسجم آغاز شده، تداوم یابد و بتوانیم تا پایان سال گزارش بسیار خوبی را ارائه و مردم را از این اماکن پرخطر آگاه سازیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد