hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > تی تی با الناز شاکردوست و هوتن شکیبا در راه توکیو

تی تی با الناز شاکردوست و هوتن شکیبا در راه توکیو

فیلم سینمایی «تی‌تی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی آیدا پناهنده در اولین حضور جهانی خود در سی و سومین فستیوال بین‌المللی فیلم توکیو حضور خواهد داشت.
با اینکه امسال شرایط پیچیده‌ای برای برپایی فستیوال‌های سینمایی وجود دارد، برگزارکنندگان فستیوال توکیو قصد دارند رویداد امسال را به صورت فیزیکی و همراه با اکران‌های عمومی در سینماهای توکیو، البته با محدودیت‌هایی برگزار کنند.
همچنین به دلیل شرایط ویژه امسال، فستیوال فیلم توکیو بخش جدیدی را به نام Tokyo Premiere ۲۰۲۰ ابداع کرده که شامل حدود سی فیلم است و ترکیبی خواهد بود از بخش‌های مسابقه، چشم‌انداز آسیا و سینمای ژاپن که در سال‌های گذشته به تفکیک برگزار می‌شدند. و به جای جوایز مرسوم همه ساله، قرار است تنها جایزه ویژه تماشاگران به یک فیلم اهدا شود.‌
فیلم سینمایی «تی‌تی» چهارمین ساخته سینمایی آیدا پناهنده است و کمپانی DreamLab Films به مدیریت نسرین میرشب پخش جهانی این فیلم را بر عهده دارد.
در این فیلم پارسا پیروزفر، الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، سودابه جعفرزاد، امیر حامد، مهدی فریضه، هیلدا کردبچه، رضا عموزاد، زینب شعبانی، هانیه کاظمی و مهرانه به‌نهاد ایفا نقد می‌کنند.
همچنین تهیه کننده و کارگردان اثر نیز آیدا پناهنده است و فیلمنامه آن را ارسلان امیری و آیدا پناهنده نوشته‌اند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد