hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > 2هزار و700میلیارد ریال صادرات محصولات چاپی غیر کتاب در استان

2هزار و700میلیارد ریال صادرات محصولات چاپی غیر کتاب در استان

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت:  ۲۷۰۰ میلیارد ریال صادرات محصولات چاپی غیر کتاب در استان خراسان رضوی می باشد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران -افشین تحفه گر با بیان این خبر افزود: همسایگی استان با کشورهای پاکستان، افغانستان، ترکمنستان فرصت مناسبی برای صادرات کالا و تولیدات داخل میباشد و به جهت اینکه کالا و محصولات ایرانی بتواند در بازارهای هدف، قدرت رقابت داشته باشد می بایست به نوع بسته بندی آن برای ارائه کالا توجه شود. محصولات فرهنگی از جمله کالاهای قابل توجه برای مخاطبان غیر ایرانی است که امروزه از هر زمان دیگری بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: در راستای رونق و جهش تولید در شهریور  ماه گذشته درحوزه محصولات چاپی غیر کتاب  مجوز چاپ و صادرات  بیش از   ۴ میلیون کیلوگرم فرآورده های چاپی و بسته بندی، مجموعاً به ارزش ریالی بیش از ۲۷۰۰ میلیارد ریال صادرشده است.

تحفه گر ادامه داد: در حوزه نشر کتاب نیز برای ۴۴۸ عنوان کتاب در شهریور ماه سال جاری در خراسان رضوی مجوز صادر و تعداد ۲۸۲ عنوان کتاب باشمارگان ۷۰۱هزار و ۹۷۸جلد چاپ و  منتشر شده است.

وی خاطرنشان کرد:۱۸عنوان کتاب با تیراژ بیش از ۹۶ هزار جلد از گمرک خارج شده و ارزش ریالی صادرات آن مبلغ  یک میلیارد و ۸۳۰میلیون ریال بوده است
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد