hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ارائه خدمات فرهنگی و هنری در قالب محله های اسلامی در استان سمنان

ارائه خدمات فرهنگی و هنری در قالب محله های اسلامی در استان سمنان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ایجاد محله های اسلامی در شهرهای مختلف این استان را از اقدامات بسیار خوب و بردن خدمات فرهنگی به میان مردم به ویژه در مناطق کم برخوردار دانست.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح در نشستی با دبیر قرارگاه شهید شاطری تصریح کرد: ایجاد این محله ها سبب شده است تا زنجیره ای از خدمات به مردم ارائه شود و با انجام کارهای کوچک نتایج بزرگ کسب به دست آید.
وی با اشاره به وجود استعدادهای فراوان فرهنگی هنری در بین جوانان و نوجوانان محله های مختلف به ویژه مناطق کم برخوردار خاطرنشان کرد: با توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری در این مناطق می توان این استعدادها را شناسایی و در خصوص جذب و هدایت آنها تلاش بیشتری کرد.
فلاح از آمادگی این اداره کل برای ارائه خدمات فرهنگی هنری در محله های اسلامی خبر داد و متذکر شد: می توان با بهره گیری از کانون های فرهنگی هنری مساجد این فعالیت ها را در محله های اسلامی انجام شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همچنین شناسایی استعدادها و استفاده از ظرفیت آموزشگاههای آزاد هنری را از دیگر راهکارها برای آموزش و پرورش این استعدادها دانست.
در قالب طرح ایجاد محله های اسلامی تاکنون 23 محله در هشت شهرستان استان سمنان ایجاد شده است که در قالب این محله های فعالیت ها و خدمات مختلف فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و ... به ساکنان این محله ها که بیشتر آنها در مناطق کم برخوردار است ارائه شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد