hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > واحدهای تولیدی و صنعتی تملیکی استان، تعیین تکلیف شوند

واحدهای تولیدی و صنعتی تملیکی استان، تعیین تکلیف شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی تملیکی توسط بانکهای عامل استان، تعیین تکلیف، ساماندهی و گزارش هفتگی اقدامات ارائه شود.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری سمنان؛ شریفی نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان روز چهارشنبه ۸ مهر در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با تاکید بر اینکه توجه به مسائل پیرامون تولیدی و همچنین حمایت از صنعت در دستور کار بانکها قرار داشته باشد، گفت: ۵۴ واحد تملیکی در استان وجود دارد که موارد و مسائل ۴۳ واحد مرتبط با بانکهای عامل داخل استان و ۱۱ مورد با بانکهای عامل خارج از استان است که لازم است با قید فوریت تعیین تکلیف و رسیدگی شود.
وی ادامه داد: بانکهای عامل استان به صورت جدی به این‌ مهم‌ورود کرده و اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند و گزارش هفتگی از وضعیت روند پیگیری و ساماندهی واحدهای تملیکی استان، به صورت مستمر به کارگروه ستاد تسهیل ارائه شود.
شریفی نژاد با بیان اینکه تمامی ۵۴ واحد تملیکی استان در حیطه کاری بانکهای عاملی است که به صورت فعال و مطلوب در بحث تسهیلات رونق تولید حضور دارند، خاطر نشان کرد: امید می رود با ورود به بحث ساماندهی واحدهای تملیکی، راکد، بحرانی و در حال تعطیلی استان، شاهد رونق تولید، رشد شاخص های اقتصادی استان، توسعه صنعت و روند کاهشی در بحث رکود تولید و تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی باشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در پایان گفت: در خصوص حضور فعال و ورود بانکهای خصوصی به بحث تسهیلات رونق تولید، پیگیری ها در سطح استان و فرااستانی در دستور کار قرار دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد