hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > از مستند گنج بی پایان در دانشگاه سمنان رونمایی شد

از مستند گنج بی پایان در دانشگاه سمنان رونمایی شد

در آئینی با حضور خانواده معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان از مستند تولید شده در دانشگاه سمنان با عنوان گنج بی پایان رونمایی شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سمنان در این آئین با بیان اینکه دوران دفاع مقدس دستاوردهای ارزشمندی در همه زمینه ها داشت گفت : نسل امروز به ویژه جوانان نیازمند آشنایی بیشتر با دوران دفاع مقدس هستند که باید با جهش در تولید آثار فاخر و جذاب در حوزه دفاع مقدس در جهت جذب جوانان و فرهنگ سازی در این زمینه و نیز بیمه کردن انقلاب و کشور حرکت کرد .
حجت الاسلام ذوالفقاری لقب افزود : باید در چگونگی انتقال و روایت خاطرات و مستندات نوآوری به خرج داد و مطابق با سلیقه نسل جوان کار شود تا اثر گذاری لازم را داشته باشد .
دکتر نصیری رئیس دانشگاه سمنان و نیز رئیس کارگروه جوانان ، دانشگاهیان ، طلاب و تشکل های استان نیز در این آئین با اشاره به رشادتهای رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: تولید مستند گنج بی پایان ، گامی در جهت انتقال پیام جبهه و جنگ و دفاع مقدس به نسل فعلی و نسل آینده خواهد بود .
دکتر نصیری افزود : فرهنگ ایثار و جان‌فشانی در راه وطن ، ثمره‌ی روزهایی است که برای دفاع از وطن، مردم ما جان خود را در دست گرفتند و با اراده پولادین و نور ایمان خود رهنمود راه مقدّسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقا بود و نشان دادند که سرنوشت هر ملتی به دست خود اوست.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه سمنان نیز در این مراسم گفت : مستند گنج بی پایان با همکاری بیش از چهل نفر از ایثارگران ، جانبازان و خانواده شهدای دانشگاه سمنان با ثبت و ضبط خاطرات و رشادت های آنان در دوران دفاع مقدس به صورت فیلم تهیه و تولید شده است .
دکتر بهروز گل محمدی خواستارهمکاری کلیه جانبازان ، ایثارگران و خانواده معظم شهدا برای تولید این اثر ماندگار شد و اظهار امیدواری کرد : کتاب این مجموعه نیز با عنوان نقش دانشگاه سمنان در دوران دفاع مقدس به زودی به رشته تحریر در آمده و منتشر شود .
دراین آئین ضمن خاطره گویی توسط سه نفراز دانشگاهیان دانشگاه سمنان که در عرصه دفاع مقدس فعال بودند ،  از خانواده معظم شهدا ، جانبازان و ایثارگران دانشگاه با اهدای لوح قدر دانی شد .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد