hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اعمال مجدد محدودیت‌های وضعیت قرمز کرونا در خوزستان

اعمال مجدد محدودیت‌های وضعیت قرمز کرونا در خوزستان

استاندار خوزستان گفت: تمامی مقررات ویژه وضعیت قرمز ناشی از ویروس کرونا همانند گذشته بر خوزستان اعمال می‌شود.
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: شیب بیماری کرونا در یک تا ۲ هفته گذشته افزایشی شده و این درحالی است که در یک تا ۲ ماه گذشته تقرییا این وضعیت مهار شده بود.
او با بیان این که این افزایش شیب ملایم است بیان داشت: اگر مردم همانند قبل برای مهار کرونا همراهی کنند می‌توانیم خیلی سریع شرایط را کنترل کنیم و در حال حاضر تعداد فوتی‌ها و بستری‌ها افزایش یافته است و ضرورت دارد با جدیدت این وضعیت را کنترل کنیم و باید مقررات شرایط قرمز در استان اعمال شود و هیچکس حق تخطی از آن را ندارد.
شریعتی افزود: اگر نیاز به تعطیلی در صنوف مختلف باشد پس از بررسی به وزارت کشور و ستاد ملی کرونا گزارش می‌شود و در این باره تصمیم نهایی گرفته می‌شود و با وجود عشق و علاقه به اباعبدالله الحسین (ع)، اما بنا بر شرایط موجود مراسم اربعین حسینی در استان نداریم و علاوه بر آن مراسم راهپیمایی قدمگاه‌های امام رضا (ع) که هرساله در بهبهان نیز برگزار می‌شود منتفی است.
استاندار خوزستان  ادامه داد: هیچگونه تجمعی در سطح استان اعم از ترحیم، عروسی  نباید شکل بگیرد و زیارت اهل قبور به صورت کنترل شده باشد.  
این مقم مسئول با بیان صدور دستور تشکیل تیم‌های نظارتی و بازدیدی گفت: باید دستگاه‌های مختلف به آموزش و پرورش کمک کنند و نظارت جدی در آن صورت گیرد، البته تعداد دانش‌آموزان مبتلا بسیار کم بوده است و کسانی که مبتلا شده‌اند وضع جسمانی خوبی دارند و کمیته فرهنگی ستاد مدیریت کرونا، دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی، صدا و سیما، رسانه‌های مختلف مجددا تبلیغات گسترده در استان پیرامون استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری فیزیکی و حضور نداشتن در تجمع های انجام دهند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد