hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پیش بینی افزایش بیمارستان‌های ویژه کرونا در پاییز و زمستان

پیش بینی افزایش بیمارستان‌های ویژه کرونا در پاییز و زمستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در فصل‌های پاییز و زمستان افزایش تخت‌ها و بیمارستان‌های ویژه بیماران کرونایی پیش‌بینی شده است تا مدیریت بهتری را در درمان این نوع بیماران شاهد باشیم.
شاپور بدیعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با هدف اجرای اقدامات لازم در خصوص مدیریت بروز احتمالی وضعیت قرمز در مشهد، با تمامی بخش‌ها و مدیریت‌های حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد هماهنگی شده است.

او افزود: در برنامه‌ریزی جدید، بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد را دیده‌ایم و به لحاظ کیفیت کار نیز به دنبال عملکرد و مدیریت بهتر در دوره شیوع احتمالی موج سوم بحران کرونا در مشهد هستیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در فصل‌های پاییز و زمستان به‌صورت ویژه‌تر از ظرفیت درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها استفاده خواهیم کرد و برنامه‌های بیمارستان‌های درگیر بیماران کرونایی تدوین و تنظیم شده و مراحل اجرایی آن در حال پیگیری است.
بدیعی با ذکر این نکته که یکی از همکاری‌های خوب مردم با خادمان حوزه سلامت را در ماه‌های محرم و صفر شاهد بودیم، بیان کرد: با توجه به نگرانی‌هایی که بابت افزایش آمار‌ها در مجالس عزاداری وجود داشت، خوشبختانه این برنامه‌ها مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد و تاکنون مشکلی را از این بابت شاهد نبوده ایم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد