hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > ۴ روش تضمینی برای برق انداختن کفش‌های سفید

۴ روش تضمینی برای برق انداختن کفش‌های سفید

در این مطلب ما به شما چند روش ساده و کارساز آموزش خواهیم داد تا از این به بعد دغدغه تمیز و سفید ماندن کفش‌های سفیدتان را نداشته باشید.
اگرچه ممکن است خرید کفش‌های سفید برای شما به عنوان یک خانم جزو انتخاب‌های اول‌تان باشد، اما فکر کردن به تمیز کردن و کدر نشدن آن احتمالا شما را از خریدنش منصرف می‌کند.
در این مطلب ما به شما چند روش ساده و کارساز آموزش خواهیم داد تا از این به بعد دغدغه تمیز و سفید ماندن کفش‌های سفیدتان را نداشته باشید.
استفاده از مایع سفیدکننده خیلی رقیق
برای شست‌وشوی کفش سفید اغلب توصیه می‌شود یک پیمانه سفیدکننده را با پنج پیمانه آب مخلوط کنید و با کمک یک مسواک کهنه آن را داخل مایع سفیدکننده رقیق شده فرو ببرید و خیلی ملایم روی سطح کفش بکشید. سپس کفش را با آب ولرم بشویید. از رقیق بودن این محلول کاملا مطمئن شوید و گرنه خیلی زود شاهد لکه‌های زرد روی کفش‌های سفیدتان خواهید بود.
تمیز کردن لکه‌های نه چندان جدی با پارچه و سرکه
برای رفع لکه‌های کوچک و ناچیز ناشی از گرد و خاک و کثیفی روی کفش سفید می‌توانید از محلول رقیق شده سرکه با آب استفاده کنید. یک دستمال پارچه‌ای را به سرکه آغشته کنید و به آرامی کتانی‌های پارچه‌ای سفید را با آن بشویید و لکه‌های سطحی را از بین ببرید.
استفاده از شامپو‌های ملایم برای لکه‌های روغنی
برای این کار کافی است در اولین فرصت با یک شامپوی ملایم، آب ولرم و مسواک یا یک دستمال کهنه به آرامی لکه روغن خوراکی یا روغن سیاه کف خیابان را پاک کنید.
رفع زردی لژ سفید کفش با مسواک
لبه‌های لاستیکی سفید کفش بعد از یک هفته پوشیدن به تدریج زرد می‌شود. دراین صورت با همه نو بودن خود کفش، این لبه‌های زرد ظاهری کهنه به کفش‌ها می‌دهند. برای تمیز کردن این لبه‌های سفید از مسواک آغشته به محلول آب ولرم و صابون یا خمیردندان استفاده کنید.
این ۳ نکته را هم فراموش نکنید
سرعت خشک‌شدن کفش‌ها هرچقدر سریع‌تر باشد احتمال بدرنگ شدن آن‌ها هم کمتر می‌شود. برای این کار داخل کفش‌ها را از دستمال کاغذی حوله‌ای پر کنید تا رطوبت را جذب کند و زودتر خشک شود.
کفش‌های سفیدتان را بعد از استفاده در جاکفشی و در سایه قرار دهید، چون اشعه‌های نور خورشید باعث تغییر رنگ کفش‌ها می‌شوند.
بند کفش‌ها را کافی است با آب ولرم و صابون ملایم بشویید و آن‌ها را زیر نور آفتاب خشک کنید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد