hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > آموزش تصویری مخفی کردن شماره همراه در واتس اپ

آموزش تصویری مخفی کردن شماره همراه در واتس اپ

کاربران نرم افزار واتس اپ می‌ توانند به راحتی با اعمال برخی تغییرات شماره تماس خود را از دید افراد ناشناس پنهان سازند.
 گاهی‌ اوقات پیش می‌آید که کاربران در برنامه واتس‌اپ وارد گروهی می‌شوند که با تمام عضو‌های آن آشنایی ندارند.
در چنین شرایطی افراد بیشتر ترجیح می‌دهند شماره تلفن شخصی خود را پنهان کنند تا دیگران به آن دسترسی نداشته باشند و از این رو مزاحمت‌های احتمالی صورت نگیرد.
با وجود آن که شرکت فیسبوک برای پیام‌رسان خود قابلیت پنهان‌ کردن شماره تلفن را فراهم ساخته اما بسیاری از کاربران نحوه اعمال تغییرات مربوط را بلد نیستند. در ادامه مراحل پنهان‌سازی شماره تلفن شخصی در واتس‌اپ آموزش داده شده است.

نحوه پنهان کردن شماره تماس در واتس‌اپ

برای پنهان کردن شماره تلفن در واتس‌اپ کاربران باید پس از ورود به برنامه بخش تنظیمات را باز کنند و به قسمت حساب کاربری یا همان Account مراجعه کنند. از بین گزینه‌های نمایان شده، افراد باید بخش حریم خصوصی و یا Privacy را انتخاب کرده و به قسمت مورد نیاز وارد شوند. در این بخش کاربر شاهد گزینه About یا "درباره" است که باید آن را انتخاب کنند.
آموزش پنهان کردن شماره همراه در واتس اپ
با لمس این بخش واتس‌اپ سه گزینه را به کاربر پیشنهاد می‌دهد که شامل "همه، مخاطبان من و هیچ‌کس" می‌شوند. همان‌طور که مشخص است، با انتخاب گزینه همه تمامی کاربران می‌توانند به شماره تلفن فرد دسترسی پیدا کنند، در حالی که با اعمال گزینه مخاطبان من تنها افرادی که در فهرست مخاطبان کاربر قرار دارند می‌توانند شماره تلفن شخص را مشاهده کنند. گزینه "هیچ‌کس" نیز به کاربر اجازه می‌دهد که شماره خود را به کلی برای افراد پنهان سازد.
آموزش پنهان کردن شماره تماس در واتس اپ
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد