hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری گفت :

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری گفت :

علیرضا باقریان معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری از ساماندهی نیروهای انسانی در شهرداری ساری خبر داد و گفت: نیروهای روزمزد شهرداری که به صورت روزانه دستمزد دریافت می‌کردند با اجرایی شدن «طرح ساماندهی» از حقوق ماهانه و بیمه برخوردار می‌شوند.

وی افزود: منابع و سرمایه‌های هر سازمان و یا هر ارگانی بخش منابع انسانی آن است. شهر داری ساری هم مستثنی از این قضیه نیست و پیرو این دیدگاه و تأکید شهردار محترم و تیم مدیریتی او، تمام هم‌وغم خود برای ساماندهی این نیروها که سال‌ها بدون تکیف بودند، گذاشت.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری ساری گفت: با تأکید شهردار ساری مبنی بر ساماندهی این نیروها، در دستور کار معاونت خدمات شهری قرار گرفت و افراد موردنظر شناسایی و در لیست ساماندهی نیروهای روزمزد قرار گرفتند این مهم در حالی اتفاق افتاد که بعضا این افراد بیش از 7 تا 8 سال همچنان بلاتکلیف بودند.

 

وی با بیان اینکه این اقدام با تاکید شهردار ساری و همت و تلاش تیم مدیریتی او رقم خورده است، گفت: در طرح ساماندهی، این نیروها به صورت تمام وقت همراه با دیگر کارکنان شهرداری در خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان ساروی سهیم می‌شوند.

 

باقریان همچنین به طرح  ساماندهی نیروهای «شرکتی و حجمی» در شهرداری ساری اشاره کرد و گفت: در این طرح وظایف نیروهای انسانی شهرداری به‌طور مجزا در قالب هشت فعالیت اعم از کنترل و مراقبتی، فعالیت فرهنگی، فعالیت پشتیبانی، فعالیت‌های حفاظت، فنی و عمرانی، رفت‌وروب تعریف و اجرایی شد که خود در توسعه فعالیت‌های شهرداری و خدمات‌رسانی به شهروندان تأثیر بسزایی دارد.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد