hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > مدیرکل آموزش وپرورش مازندران به مناسبت افتخارآفرینی دانش آموزان مازندرانی در المپیاد علمی ۱۳۹۹_۱۳۹۸ پیام تبریک صادر کرد.

مدیرکل آموزش وپرورش مازندران به مناسبت افتخارآفرینی دانش آموزان مازندرانی در المپیاد علمی ۱۳۹۹_۱۳۹۸ پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری هموطن؛ متن پیام "علیرضا سعدی پور" به شرح زیر است:


به نام خدایی که نعمت اندیشیدن و رشد را در ذات و فطرت انسان قرار داد

راه یابی ۲۶ دانش آموز از ۶ شهرستان به مرحله نهایی المپیاد علمی دستاورد شیرینی است که مایه غرور و افتخار همه تلاشگران و فعالان دستگاه تعلیم و تربیت استان شد.

کنکور و المپیادهای علمی دو شاخص استاندارد برای سنجش عیار علمی فرزندان عزیز دانش آموز است و آینده سازان استان مازندران در همین چند روزه با موفقیت در کنکور و راه یابی به مرحله نهایی در ۱۰ رشته از ۱۲ رشته المپیاد ثابت کردند عزم جدی کردند تا جایگاه آموزش و پرورش مازندران را چند پله ارتقا دهند.

اینجانب ضمن تبریک و قدردانی خالصانه از اولیای دانش آموزان، این دستاورد ارزشمند و تاریخی را به فرزندان پیشتازم، همه معلمان و مدیران به ویژه مدیران شهرستان های تنکابن، آمل، بابل، ناحیه یک ساری، قائمشهر و نکا تبریک می گویم.

اینکه در شرایط کرونا و تعطیلی کلاس های درس و برگزاری کلاس های مجازی موجب نشد میل به رشد و تعالی در آینده سازان و دانش آموزان استان فروکش کند، حاصل همت همکاران و حمایت اولیای عزیز و لطف ویژه خداوند است و من از خدای مهربان ادامه توفیق را برای دانش آموزان در مرحله نهایی المپیاد آرزو دارم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد