hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > افتخار دیگری برای گاز مازندران

افتخار دیگری برای گاز مازندران

شركت گاز استان مازندران موفق به کسب تندیس بلورین در سومین دوره ارزیابی جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت گاز با کسب جایگاه برتر در میان شرکتهای گاز استانی شد.
به گزارش گروه خبری هموطن، "جعفر احمدپور" با اعلام خبر کسب تندیس بلورین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت گاز گفت: این موفقیت ارزشمند با تلاش و همدلی همه کارکنان شرکت گاز استان مازندران حاصل شده است.
احمدپور اظهار داشت: در راستای حفظ این جایگاه ممتاز، همراهی همه کارکنان تلاشگر در اجرای برنامه های بهبود به منظور تحقق استراتژی های سازمان و خلق ارزش پایدار برای ذینفعان، ضروری و مورد انتظار می باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با تاکید بر ارتقای مستمر سطح کیفی خدمات و بهره وری هر چه بیشتر فرآیندهای سازمان، اظهار داشت: برای گاز مازندران، تعالی راهیست بی پایان که همه ساله با اجرای برنامه های بهبود با تمام توان در این مسیر گام برمی دارد.
پیش از این، شرکت گاز مازندران از سال ۱۳۸۸ با حضور در فرایند ارزیابی جایزه ملی تعالی موفق به دریافت گواهینامه تعهد به تعالی سازمانی شده و به دنبال آن در سالهای بعدی تقدیرنامه ۲ستاره، تقدیرنامه ۳ستاره، تقدیرنامه ۴ستاره و تندیس بلورین جایزه مذکور را اخذ نمود.
همچنین در سال ۱۳۹۶ موفق به کسب تندیس بلورین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت و تندیس بلورین جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت گاز گردید.
در سال ۹۸ نیز تیم ارزیابی ۶نفره دبیرخانه جایزه از ۲۷ لغایت ۳۰ بهمن در محل شرکت گاز استان مازندران حضور یافته و طی جلسات فشرده‌ با مدیران و کارشناسان این شرکت، نسبت به بررسی مطالب ارایه شده اقدام کرده و از نزدیک سازمان را مورد ارزیابی قرار دادند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد