hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هیچ دانش آموز مازندرانی در مدارس مبتلا به کرونا نشده است

هیچ دانش آموز مازندرانی در مدارس مبتلا به کرونا نشده است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: تاکنون هیچ دانش آموزی در مدارس مازندران مبتلا به کرونا نشده است.
سیمین بابایی ، در پاسخ به اینکه آیا مازندران در دو هفته آینده به پیک سوم کرونا می‌رسد یا خیر، اظهارکرد: با وجود رعایت پروتکل های بهداشتی پیش بینی احتمال افزایش کووید ۱۹ در ماه‌های سرد سال برآورد می‌شود و مردم باید رویکرد پیشگیرانه و اثربخشی رعایت ها را در دستور کار خود قرار دهند.
وی افزود: طبق بررسی‌های انجام شده و مشاهدات میدانی به عمل آمده از میزان رعایت و استفاده ماسک در اصناف و مکان‌های شهرستان های استان مازندران تا نیمه اول شهریور به طورمیانگین ۷۶ درصد مردم،پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: این آمار هرچند حکایت از رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم مازندران دارد اما همچنان ضرورت و رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک مورد تاکید است.
بابایی با اشاره به وضعیت ابتلا به کرونا در مدارس مازندران گفت: تاکنون هیچگونه آماری مبنی بر ابتلای دانش‌آموزان به کوید ۱۹ در مدارس استان گزارش نشده است.
وی تصریح کرد: هرچند مطابق دستورالعمل های ابلاغی ستاد کرونا استان مازندران، دانش‌آموزانی که علائم بالینی از قبیل تب و سرفه و یا علائم سرماخوردگی نیز داشتند از طریق مدیران مدارس شناسایی و از حضور آنها در مدارس جلوگیری به عمل آمد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مطابق آزمایش های انجام شده تاکنون نتیجه تست کرونای هیچ دانش‌آموزی مثبت اعلام نشد، اما همچنان توصیه قرنطینه خانگی مورد تاکید قرار دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد