hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > زورگیری به سبک فیلم‌های اکشن!

زورگیری به سبک فیلم‌های اکشن!

 پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر سه سارق زورگیر از شهروندان درخواست کرد برای شناسایی متهمان به پلیس آگاهی استان البرز مراجعه کنند.
سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر چندین فقره سرقت به شیوه زورگیری و خفت گیری در مناطق جنوبی و مرکزی شهرستان کرج که در چند فقره از سرقت ها، مالباختگان مصدوم شده بودند، دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
به گزارش ایسنا، وی افزود: با انجام اقدامات پیچیده پلیسی و سرنخ های موجود که از سارقان در حین سرقت به دست آمده بود، سرانجام سه نفر از سارقان حرفه ای در این رابطه شناسایی شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: این سه متهم به وسیله یک دستگاه موتور سیکلت که پلاک آن مخدوش شده بود و در دست داشتن قمه اقدام به سرقت گوشی و اموال همراه شهروندان در سطح معابر استان البرز می کردند.
وی ادامه داد:با شناسایی متهمان در یک عملیات همزمان در سه نقطه از استان البرز، هر سه متهم دستگیر و به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند.
این مقام انتظامی افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی استان به جرم خود مبنی بر ۵۰ فقره سرقت به شیوه زورگیری در نقاط مختلف استان اعتراف کردند.
سرهنگ نادربیگی گفت: با توجه به احتمال سرقت اعضای این باند از افراد متعدد، بازپرس شعبه ۱۸ دادسرای عمومی و انقلاب کرج، دستور چاپ تصاویر بدون پوشش این سه متهم را در رسانه های جمعی صادر کرده است، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این افراد مورد سرقت قرار گرفته اند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز واقع در میدان طالقانی کرج ، بلوار تعاون مراجعه کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد