hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > برپایی نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس در شاهرود

برپایی نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس در شاهرود

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نمایشگاه عکس و پوستر در مجتمع فرهنگی هنری مهر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود برپا شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، این نمایشگاه به پاس جانفشانی، رشادت و دلاورمردی‌های رزمندگان و شهدای اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس برپا شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و تاکید بر اهمیت حفظ و نشر ارزش‌های آن دوران گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ارائه، انتقال مضامین جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز است.
رضا مهدیان گفت: این نمایشگاه که با همکاری کتابخانه مهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا شده در اول مهرماه افتتاح شده است، به مدت یک هفته برای بازدید عموم دایر است.
وی به برنامه‌های پیش‌بینی شده این اداره با همکاری بسیج هنرمندان و سپاه شهرستان در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دیدار و تجلیل از خانواده شهدا، برپایی شب شعر، برگزاری مسابقه کتابخوانی، رونمایی کتاب، عطر افشانی گلزار شهدا  و ... از دیگر برنامه‌های فرهنگی هنری این اداره در هفته دفع مقدس است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد