hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > در هیچ مدرسه‌ خوزستان ابتلای خوشه‌ای به کرونا نداشته‌ایم

در هیچ مدرسه‌ خوزستان ابتلای خوشه‌ای به کرونا نداشته‌ایم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با بیان اینکه خوشبختانه در استان خوزستان در هیچ مدرسه‌ای ابتلا به کرونا به صورت خوشه‌ای نداشته‌ایم، گفت: پیش از بازگشایی مدارس، تعداد محدودی از دانش‌آموزان و معلمان به کرونا مبتلا شده بودند و اکنون نیز این موارد وجود دارد اما به نحوی نیست که باعث نگرانی والدین شود.
دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر ابتلای دانش‌آموزان و معلمان خوزستانی به کرونا، اظهار کرد: خوشبختانه ما در استان خوزستان در هیچ مدرسه‌ای ابتلا به کرونا به صورت خوشه‌ای نداشته‌ایم و گزارشی از ابتلای تعداد زیادی از معلمان و دانش‌آموزان در مدرسه وجود ندارد.
وی افزود: در هفته اول شهریورماه تعداد محدودی (بسیار اندک) از دانش‌آموزان و معلمان مبتلا به کرونا را داشتیم همچنان که در مشاغل دیگر نیز افراد مبتلا به کرونا وجود دارند. در هفته دوم و سوم شهریورماه نیز وضعیت اینگونه بود. پیش از بازگشایی مدارس، تعداد محدودی از دانش‌آموزان و معلمان به کرونا مبتلا شده بودند و اکنون نیز این موارد وجود دارد اما به نحوی نیست که باعث نگرانی والدین شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز عنوان کرد: در همه مشاغل و حرفه‌ها افراد مبتلا به کرونا وجود دارد و اتفاقا زنان خانه‌دار و بازنشستگان بیشترین آمار مبتلایان را به خود اختصاص داده‌اند.
به گزارش ایسنا، ابول‌نژادیان که در یک گفت‌وگوی تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: همان طور که موارد ابتلا به کرونا بین پزشکان، کارمندان و کارگران دیده می‌شود، در کودکان و معلمان نیز وجود دارد اما اینکه مدرسه‌ای مرکز آلودگی باشد، خوشبختانه در استان خوزستان گزارشی در این خصوص نداشتیم و عموما ابتلا در خانواده‌ها صورت گرفته است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد