hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بوشهر با ۵۰درصد ظرفیت آغاز شد

فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بوشهر با ۵۰درصد ظرفیت آغاز شد

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری بوشهراز آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی این شهر خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا فعالیت اتوبوسرانی در خطوط مختلف شهر بوشهربا ۵۰ درصد ظرفیت مسافر آغاز شد.
حسن شجاعی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه برای مقابله با ویروس کرونا تمام راهکارهای بهداشتی و عملیاتی مورد توجه سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری بوشهر قرار دارد اظهار داشت: پس از آغاز شیوع کرونا از اسفندماه، بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، فعالیت اتوبوس‌های درون شهری بوشهر تعطیل شد.
وی با بیان اینکه مجددا فعالیت ناوگان اتوبوسرانی درون شهری بوشهر بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا از خرداد ماه آغاز شد گفت: پس از آن با توجه به اینکه تعدادی از رانندگان اتوبوس درون شهری و برخی از شهروندان به بیماری کرونا مبتلا شدند مجدداً نسبت به تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی بوشهر برابر مصوبه ستاد مقابله با کرونا اقدام شد.
رئیس سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری بوشهر با اشاره به اینکه فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بوشهر از امروز اول مهرماه آغاز شد خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، ناوگان اتوبوسرانی از صبح امروز آغاز شد و نسبت به جابه‌جایی مسافر اقدام می‌شود.
شجاعی‌پور فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بوشهر را در 11 خط شهری اعلام کرد و افزود:برابر مصوبه ستاد مقابله با کرونا، اتوبوس‌های ناوگان حمل‌ونقل شهری  بوشهر با ظرفیت 50 درصدی مسافر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت می‌کنند.
وی، استفاده از ماسک رانندگان ناوگان حمل و نقل و مسافران را الزامی دانست و تاکید کرد: استفاده از ماسک در اتوبوس‌های بین شهری و حضور مسافران در ناوگان حمل  و نقل در استفاده از ماسک  و رعایت پروتکل‌های بهداشتی الزامی است.
رئیس سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری بوشهر با بیان اینکه حریم رانندگان با مسافران به سبب  قطع زنجیره انتقال کرونا جدا است خاطرنشان کرد: در هر سرویسی که انجام می‌شود اتوبوس‌ها علیه ویروس کرونا ضدعفونی می‌شود.
شجاعی‌پور با اشاره به آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بوشهر از امروز بیان کرد: از امروز اول مهرماه در آغاز فعالیت ناوگان اتوبوسرانی بوشهر 16 دستگاه اتوبوس در 11 خط  در جابه‌جایی مسافران  اقدام می‌کنند ولی 30 دستگاه آماده خدمات رسانی هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد