hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > یک میلیون و 443 هزار مشترک گاز طبیعی در مازندران

یک میلیون و 443 هزار مشترک گاز طبیعی در مازندران

شرکت گاز استان مازندران در سال 98 توانست بیش از 63 هزار مشترک جدید را جذب نماید.

،"جعفر احمدپور" مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران اظهار داشت: در سال 98 با برنامه ریزی های بعمل آمده بیش از 63 هزار مشترک جدید از گاز طبیعی بهره مند شدند.
وی با اعلام این خبر اظهار داشت: با جذب این تعداد مشترک جدید مجموع مشترکین گاز طبیعی در مازندران به یک میلیون و 443 هزار مشترک افزایش یافته است.
احمدپور با بیان اینکه هم اکنون 59 شهر و 2 هزار و 283 روستای مازندران بهره مند از نعمت گاز می باشند، گفت: با بهره مندی مشترکین جدید درصد بهره مندی گاز خانوارهای مازندران به بالای 98 درصد رسیده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران اظهار داشت: هم اکنون شبکه گاز به دورترین و صعب العبورترین نقاط استان مازندران رسیده است و مجموعا بیش از 21 هزار کیلومتر عملیات شبکه گذاری در استان اجرا شده است.
احمدپور خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی 212 روستای مناطق کوهستانی در حال اجراست و 417 روستا در مرحله مطالعات گازرسانی قرار دارند.
وی تصریح کرد: اکنون ۹۹.9 درصد جمعیت شهری و ۹4 درصد جمعیت روستایی استان مازندران از نعمت گاز بهره‌مند هستند.
مدیر عامل شرکت گاز استان مازندران با بیان این مطلب، اظهار داشت: در سال 98 با برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده بیش از 63 هزار مشترک جدید از گاز طبیعی بهره مند شدند.
وی از اجرای 600 كيلومتر شبكه در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال 98 برای گازرسانی به 150 روستا برنامه ريزی صورت گرفته بود كه برای تحقق اين هدف استراتژيك اين حجم لوله گذاری صورت گرفته است .
احمدپور دلیل طولانی شدن گازرسانی به مناطق باقیمانده را، افزایش هزینه سرمایه‌گذاری و بالا رفتن قیمت اجناس مصرفی پروژه‌ها، نوسانات ارزی و مبلغ قرار داد پیمانکاران عنوان کرد و تصریح داشت: وزارت نفت برای جلوگیری از تعطیلی فعالیت پیمانکاران، هزینه سرمایه‌گذاری در استان را تا ۲ برابر افزایش داد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد