hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دو کودک ۶ ماهه و یک ساله جزو بستری شدگان کرونا در کاشان هستند

دو کودک ۶ ماهه و یک ساله جزو بستری شدگان کرونا در کاشان هستند

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به روندی صعودی ابتلا به کرونا در کاشان گفت: دو کودک شش ماهه و یک ساله جزو بستری شدگان مبتلا به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی کاشان هستند.
 سیدعلیرضا مروجی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به روند صعودی ابتلاء و بستری بیماران کرونایی در کاشان اظهار داشت: متأسفانه موج سوم شیوع کرونا در کاشان زودتر از پیش بینی‌ها آغاز شده است که آمار افزایشی موجود نشان از این مهم است.
وی با بیان اینکه تاکنون ۶۱ هزار و ۲۸۹ نفر از ابتلای شیوع کرونا در منطقه کاشان به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، ابراز داشت: در این مدت چهار هزار و ۱۴ نفر بیمار حاد تنفسی نیز از دو بیمارستان شهید بهشتی و سیدالشهدای آران و بیدگل مرخص شده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد ۳۲ نفر اهل شهرستان کاشان، سه نفر اهل شهرستان آران و بیدگل، دو نفر اهل بادرود و یک نفر اهل اندیمشک هستند.
وی با بیان اینکه در جمع بستری شده‌ها دو کودک شش ماهه و یک ساله نیز وجود دارند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۷۸ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند که ۳۲ نفر از این تعداد در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.
مروجی مسن‌ترین بیمار کرونایی بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان را در حال حاضر مردی ۹۳ ساله عنوان کرد و افزود: در طول ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان متأسفانه یک خانم ۶۷ ساله بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده است.
وی افزود: با ۳۶ نمونه مثبت جدید ابتلاء به کرونا در منطقه کاشان آمار مبتلایان به این ویروس از ابتدای شیوع در اسفندماه گذشته تاکنون به دو هزار و ۹۹۸ نفر رسید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد