hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آتش سوزی عجیب در یک منزل/ جمع آوری بنزین با جاروبرقی

آتش سوزی عجیب در یک منزل/ جمع آوری بنزین با جاروبرقی

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وقوع آتش‌سوزی و انفجار عجیب در منزل مسکونی خیابان آیت‌الله خادمی اصفهان خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران  در خصوص حادثه آتش سوزی در اصفهان اظهار داشت: شب گذشته شاهد یکی از نادرترین آتش‌سوزی‌ها در دنیا بودیم.

وی افزود: در این حادثه یکی از شهروندان اصفهان به یکباره تصمیم می‌گیرد مقداری بنزین را به وسیله جاروبرقی از مخزن تخلیه کند که متأسفانه در در اولین مکش بنزین انفجار رخ می‌دهد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این حادثه ساعت ۲۱ و ۵۰ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است، تصریح کرد: در این حادثه انفجار علاوه بر سوختگی سطحی برای خود فرد، منزل وی نیز طعمه حریق شد.

وی با بیان اینکه این حادثه که با انفجار همراه بوده در خیابان عطار نیشابوری خیابان آیت الله خادمی اتفاق افتاده است، افزود: برای امدادرسانی به این حادثه اکیپ امداد و نجات از ایستگاه شماره هفت برای امدادرسانی اعزام شدند و ضمن اطفای سریع آتش و جلوگیری از سرایت شعله به دیگر نقاط منزل، فرد مصدوم را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

کاوه‌آهنگران به شهروندان توصیه کرد از نگهداری مواد سریع‌الاشتعال مانند تینر، بنزین، الکل و غیره را در منزل نگهداری نکنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد