hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > تهران| کاهش 20 کیلومتری سرعت مجاز کامیون‌ها در بزرگراه‌های تهران

تهران| کاهش 20 کیلومتری سرعت مجاز کامیون‌ها در بزرگراه‌های تهران

پیشنهاد معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران به مسئولان راهنمایی و رانندگی مبنی بر کاهش 20 کیلومتری سرعت مجاز کامیون‌ها در بزرگراه‌های تهران مورد موافقت قرار گرفت. 

محسن پورسید آقایی در جلسه هماهنگی استقبال از مهر که با حضور رئیس پلیس تهران بزرگ و رئیس پلیس راهور برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این جلسه فقط گرد هم آمدن نیست، بلکه همفکری، هم‌افزایی و تصمیم‌گیری مشترک است. او افزود: یکی از مسائل ناخوشایندی که در ترافیک مطرح است، عدم دقت و رعایت حقوق مردم توسط یکدیگر است که امیدوارم به مردم یادآوری شود که تخلفات راهنمایی و رانندگی پایمال کردن حق دیگران است که هم عقوبت شرعی و هم عقوبت مالی دارد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه تهران تبلور مدیریت کشور است، عنوان کرد: مسئله مدیریت ترافیک شهر تنها مسئله ترافیک را حل نمی‌کند، بلکه نمادی از جمهوری اسلامی و توان آن نزد کسانی است که به آن رفت‌وآمد می‌کنند، است. او با اشاره به همکاری پلیس راهور و مسئولان شهری برای نظم بخشیدن به ترافیک تهران، گفت: موضوع ترافیک باید به صورتی حل شود که نشانه‌ای از مدیریت در کشور باشد؛ چراکه تهران الگویی برای شهرهای دیگر بوده و عملکردهای مثبت به شهرهای دیگر نیز تسری می‌یابد. معاون شهردار تهران اظهار کرد: نگاه ما در مورد ترافیک تهران بیشتر به مردم باشد. نباید فکر کنیم راه‌حل ترافیک بزرگ‌تر کردن معابر و افزایش تعداد پل‌ها و تونل‌ها است. چراکه دنیا به این نتیجه رسیده است که توسعه معابر راه‌حل کاهش ترافیک نیست. به‌عبارت‌دیگر توسعه معابر جذب بیشتر خودروها و افزایش ترافیک شهری است. پور سید آقایی با اشاره به اینکه ترافیک بزرگراه صدر پس از دوطبقه شدن کاهش چندانی نداشته است، گفت: دلیل این موضوع این است که تنها خودروهایی که از قبل در این محور تردد می‌کردند از آن استفاده نمی‌کنند؛ بلکه خودروهای جدیدی نیز به آن خودروها جدید اضافه می‌شوند و ترافیک تغییری با دوطبقه شدن آن نکرده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد