hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > برگزاری نشست معاونان و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به صورت وبینار

برگزاری نشست معاونان و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به صورت وبینار

نشست معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها روز شنبه به صورت وبینار و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، در این نشست قریب دو ساعته مسایل و مشکلات فرهنگی و هنری و مسایل بودجه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست برنامه ها و مسایل و فعالیت های این معاونت ها را تبیین کردندو بر ضرورت تلاش بیشتر روسای ادارات شهرستانها برای عقد نفاهم نامه و جذب اعتبارات، اجرای طرحها و جشنواره ملی نظیر پایتخت کتاب، گذرهای فرهنگ و هنر، جشنواره ملی هنرهای مفهومی رضوی (آهوان)، سوگواره مهر محرم، فعالتر شدن نشست های شورای فرهنگ عمومی و ... تاکید کردند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز با تاکید بر ضرورت تلاش برای توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، گفت: روسای ادارات این طرح را طرحی استانی بدانند و بر تقویت فرهنگ مطالعه در شهرهای مختلف استان سمنان همت کنند.
فرشید فلاح بر ضرورت برگزاری نشست مذکور هر 15 روز یک بار با هدف پیگیری مسایل و فعالیت های فرهنگی هنری در استان سمنان تاکید کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد