hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > حضور دانش آموزان در مدارس ایلام اجباری نیست

حضور دانش آموزان در مدارس ایلام اجباری نیست

استاندار ایلام با اشاره به اینکه حضور دانش آموزان در مدارس ایلام اجباری نیست، گفت: برای حضور دانش‌آموزان در مدارس استان، اختیار تام با اولیای دانش‌آموزان است.
قاسم سلیمانی‌دشتکی عصرشنبه در پایان نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا در محل استانداری ایلام ضمن تشکر از مردم بابت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، افزود: اخیراً در ستاد ملی کرونا وزیر بهداشت اعلام خطر کردند که مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را کمتر مورد توجه قرار می‌دهند و آمار رعایت پروتکل‌ها و همچنین زدن ماسک در کشور کاهش پیدا کرده و از ۸۲ درصد به ۶۲ درصد رسیده است.
رئیس ستاد استانی کرونا با اشاره به تصمیمات ستاد ملی کرونا در خصوص بازگشایی مدارس گفت: البته این ستاد در خصوص حضور دانش آموزان در مدارس و کلاس‌های درس اختیار را به خود اولیا داده است و حضور در کلاس‌ها را الزامی ندانسته است.
مکان‌هایی که زیر ۷۰ درصد پروتکل‌های بهداشتی رعایت کنند، تعطیل می‌شوند
وی در ادامه تاکید کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا در مناطق قرمز کلاس‌های اول ابتدایی برگزار نمی‌شود و فقط در مکان‌هایی که زیرساخت اینترنت وجود ندارد و تحت پوشش شبکه رادیو تلویزیونی نیست کلاس‌ها به صورت حضوری آن هم در کلاس‌های پنج یا شش نفره و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.
رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره به این مطلب که در بقیه مقاطع تحصیلی حضور دانش آموز در اختیار خود اولیا قرار داده شده است، اظهار کرد: اولیا می‌توانند یا از طریق برنامه‌های صدا و سیما و شبکه شاد و فضای مجازی و یا اینکه به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانش آموزان را به مدارس بفرستند.
وی با تاکید بر اینکه اختیارات خوبی به دانشگاه علوم پزشکی برای تعطیلی یا فعال بودن مکان‌ها ارائه شده است، افزود: این اختیار به خود دانشگاه علوم پزشکی داده شده که اگر در مکانی پروتکل‌های بهداشتی زیر ۷۰ درصد رعایت می‌شود آن مکان را تعطیل کند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد