hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد :

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد :

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد : به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت های حمل ونقل جاده ای برون شهری و اجرای دقیق قوانین ومقررات مربوطه، در جلسات كميسيون هاي مواد 11 استان از ابتدای سال جاری تا به امروز به پرونده160راننده متخلف در حوزه حمل و نقل عمومی مازندران رسیدگی و احکام آنها صادر شد.
علی نصیری ضمن اعلام اين مطلب افزود: در طی این مدت8جلسه کمیسیون ماده 11برگزار که منجر به صدور160رای برای رانندگان حمل و نقل ناوگان عمومی حمل و نقل که از تذکر کتبی تا لغو شش ماهه کارت فعالیت(هوشمند)بوده است.

نصیری با تاکید بر اینکه جلسات کمیسیون ماده 11 برای رسیدگی به تخلفات رانندگان جاده ای برون شهری برگزار می شود افزود: عمده تخلفات رانندگان حمل و نقل برون شهری عبارتند از:حمل بار با تناژغیر قانونی، جابجایی بار بدون بارنامه،عدم رعایت مقررات حمل بارنامه های عادی و ترافیکی در جاده های استان،عدم ارایه خدمات مطلوب در حین سفر است.

لازم به توضیح است:عمده تخلفات گزارش شده در کمیسیون ماده 11از طریق شکایات سامانه شهراه،141و بررسی میدانی همکاران این اداره کل و سامانه ثبت تخلفات بوده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد