hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بوشهر| کالاهای احتکار شده در بازار استان توزیع می‌شود

بوشهر| کالاهای احتکار شده در بازار استان توزیع می‌شود

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از کشف کالا‌های احتکار شده در این استان خبر داد و بیان کرد: در این زمینه ۴۳۲ تن برنج، یک هزار و ۱۷۸ حلقه لاستیک خودرو و یک انبار پوشاک بچه شناسایی و به تعزیرات حکومتی استان بوشهر معرفی شد.

زهرا افضلی‌نیا با اشاره به صدور احکام محتکران گفت: توزیع برنج، لاستیک خودرو و پوشاک بچه توقیفی محتکران با صدور احکام قضایی در سطح بازار استان بوشهر توزیع می‌شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا افضلی‌نیا با تأکید بر برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی و گران‌فروشان اظهار داشت: در ۵ ماه نخست امسال یک هزار و ۶۷۸ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات در شعب تعزیرات حکومتی استان بوشهر تشکیل و موردبررسی قرارگرفته است. او با اشاره به بررسی ۹۱۹ پرونده قاچاق و ارز در استان بوشهر گفت: این پرونده‌ها مربوط به کشفیات کالای قاچاق است که پس از رسیدگی به این پرونده و انجام مراحل دادرسی در شعب ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان، تخلفات محرز و عوامل قاچاق برابر قانون علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت جزای نقدی به مبلغ چهار میلیارد ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با اشاره به رسیدگی به ۸۴۴ پرونده صنوف مختلف بیان کرد: این پرونده‌ها در زمینه عدم درج قیمت کالا، گران‌فروشی و کم‌فروشی مورد رسیدگی قرار گرفت و متخلفان ۲۰ میلیارد ریال جریمه شدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد