hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > توضیحات شهردار "محمدشهر" کرج درباره ضرب‌وشتم کارگر ساختمانی؛ عذرخواهی می‌کنم

توضیحات شهردار "محمدشهر" کرج درباره ضرب‌وشتم کارگر ساختمانی؛ عذرخواهی می‌کنم

شهردار "محمدشهر" کرج درباره فیلم منتشرشده در فضای مجازی از ضرب‌وشتم یک کارگر توسط ماموران این نهاد گفت: ۳نفر از عوامل ضرب‌وشتم این کارگر از شهرداری اخراج شدند.
سعید صفری  ، درباره فیلم منتشرشده در فضای مجازی از ضرب‌وشتم یک کارگر توسط ماموران این نهاد اظهار داشت: جلوگیری از ساخت‌وساز‌های غیرمجاز همیشه با تنش روبه‌رو بوده است.
وی با بیان اینکه "هیچ‌گاه این رفتارها را تأیید نکرده‌ام و از مردم عذرخواهی می‌کنم" افزود: 3نفری که این خطا را انجام دادند بلافاصله بعد از اطلاع ما، اخراج شدند.
شهردار کرج با اشاره به اینکه "در فضای مجازی و رسانه‌های معاند بخشی از  کلیپ حذف شده است" بیان کرد: برای عدم اجرای ساخت و ساز در دو نوبت به این ساختمان تذکر داده شده بود و نوبت سوم همکاران ما قصد جمع‌آوری لوازم ساخت‌وساز برای جلوگیری از ادامه کار را داشتند که با آرماتوربند ساختمان درگیر شدند.
صفری با اشاره به اینکه "پرسنل ما برای نجات یکی از همکاران خود که با کارگر ساختمان درگیر شده بود به این بحث ورود پیدا کردند" تصریح کرد: به کرات شاهد این هستیم که ماموران ما در حین تذکر و یا جلوگیری از ادامه ساخت و سازهای غیر مجاز دچار درگیری شده و مصدوم می‌شوند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد