hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > بوشهر| توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان با حمایت‌های ویژه

بوشهر| توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان با حمایت‌های ویژه

استاندار بوشهر گفت: با توجه به ظرفیت بالای استان در حوزه گردشگری زیرساخت‌های این بخش با حمایت‌های ویژه توسعه می‌یابد.


 عبدالکریم گراوند با تأکید بر توجه به اجرای طرح‌های بازآفرینی، نوسازی و ساخت‌وساز بافت‌های فرسوده و ناکارآمد در شهرها و روستاها اظهار داشت: با توجه به فراهم شدن بسترهای لازم برای نوسازی این بافت‌ها و ارائه خدمات گوناگون، دولت هم از منابع ملی اعتباراتی تخصیص داده که باید اجرای این طرح‌ها تسریع شود.

او با تأکید بر جهادی عمل کردن مدیران دستگاه‌های اجرایی در حل مشکلات مردم و اجرای طرح‌های تدوین‌شده افزود: مدیری که برای تحقق مطالبات مردم و حل مشکلات جامعه هدف، اهل ریسک نباشد نمی‌تواند در حوزه مدیریت محوله موفق باشد.

استاندار بوشهر جسارت، ریسک‌پذیری و تصمیم‌گیری قاطعانه را از ویژگی‌های مدیریت دانست و تأکید کرد: بخش‌های مختلف با آه و ناله اداره نمی‌شود بلکه تصمیم‌گیری قاطعانه و ارائه راهکارهای لازم باید موردتوجه مدیران باشد.

گراوند با بیان اینکه برخی مدیران موانع و مشکلات در عرصه‌های گوناگون را تشدید می‌کنند تصریح کرد: در جنگ اقتصادی، باید زمینه حل مشکلات و تأمین معیشت مردم و جامعه هدف بیش‌ازپیش فراهم شود.

او با تأکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه گردشگری در شهرها و روستاهای دارای قابلیت گردشگری گفت: بر اساس برنامه‌ریزی در بافت قدیم بوشهر اقدامات مهمی در عرصه هتل سنتی و مجموعه فرهنگی تدوین و اجرایی شده است.

استاندار بوشهر با تأکید بر حل مشکلات سرمایه‌گذار هتل 5 ستاره بوشهر افزود: استانی که در مسیر توسعه قرار دارد وجود هتل درجه‌یک و 5 ستاره باید موردتوجه باشد که در این راستا مشکلات سرمایه‌گذار هتل 5 ستاره بوشهر برطرف می‌شود.

گراوند با بیان اینکه 60 درصد فعالیت حوزه اقتصادی استان بوشهر در بخش خدمات است تأکید کرد: با توجه به ظرفیت بالای استان در حوزه گردشگری زیرساخت‌های این بخش با حمایت‌های ویژه توسعه می‌یابد.

او با تأکید بر اصلاح تعیین حریم و بستر رودخانه مند برای اجرای طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت اراضی منتهی به این رودخانه باید باکار کارشناسی زمینه اجرای طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی فراهم شود.

استاندار بوشهر از بازدید روستاهای بدون بیکار استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام‌شده پس از ایام تاسوعا و عاشورای حسینی بازدید از روستاهای بدون بیکار استان بوشهر آغاز می‌شود و در این راستا پروژه‌ها و مهم تأثیرگذار اقتصادی و اشتغال‌زایی در شهرها و روستاها موردبررسی قرار می‌گیرد. گراوند با اشاره به اجری طرح تعطیلات زمستانه در کشور افزود: با توجه به وضعیت آب و هوایی استان بوشهر و وجود ظرفیت و زیرساخت‌های گردشگری، هدف بیشتر گردشگران در تعطیلات زمستانه، استان بوشهر است که نقش مهمی در تحول اقتصادی نقاط مختلف استان دارد.

او با تأکید بر توسعه سرمایه‌گذاری و زیرساخت‌های اقامتی در نقاط شهری و روستایی بیان کرد: ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری و روستایی استان با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با توجه به تأمین تسهیلات لازم اعتباری تأمین و زمینه نوسازی آن‌ها فراهم شود.

استاندار بوشهر تسریع در ساخت شهرک حمل‌ونقل در مرکز استان را یک ضرورت دانست و افزود: باید مدیران تلاش کنند با نگاه خدمات‌رسانی صادقانه، مشکلات مردم و سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف برطرف شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد