hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان > برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان در هفته دفاع مقدس

برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دامغان در هفته دفاع مقدس

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان از اجرای برنامه های فرهنگی هنری در گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط این اداره خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، حسین امینیان گفت: فضاسازی محیطی، جهت دهی به نشریات و مطبوعات شهرستان با رویکرد دفاع مقدس و برگزاری محفل انس با قرآن در موسسات قرآنی، اکران فیلم و رونمایی از کتاب با موضوع دفاع مقدس به همراه غبار روبی مزار شهدای گمنام شهرستان دامغان از مهمترین برنامه های این هفته است.  

وی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری با موضوع دفاع مقدس، اهدا کتاب به مدارس با موضوع دفاع مقدس، ارائه بسته های فرهنگی و مسابقه کتابخوانی در مورد ایثار و شهادت با همکاری کتابخانه های شهرستان، برگزاری شب شعر و خاطره به همراه تجلیل از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، برگزاری کارگاه سفال و نقاشی، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر دفاع مقدس را از دیگر برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته دفاع مقدس برشمرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان، هدف از اجرای این برنامه ها را توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی توانمندی ها و ظرفیت های فرهنگی و هنری هنرمندان در حوزه ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و آگاهی رسانی به جوانان و نوجوانان در این حوزه بیان کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد