hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مازندران| اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال کشور

مازندران| اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال کشور

رئیس پلیس‌راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه آخر هفته در راههای استان خبر داد و گفت: محور هراز و کندوان عصر جمعه یک‌طرفه می‌شود.

سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه تا شنبه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود اظهار داشت: رفت‌وآمد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۶ روز شنبه از جاده‌های کرج – چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است. او افزود: آمدوشد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است. سرهنگ قدمی گفت: رفت‌وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۳ شهریور تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۲۴ شهریور از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس‌راه درمحل، رفت‌وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ۲ بامداد روز شنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه می‌شود. رئیس پلیس‌راه مازندران افزود: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه مورخ ۲۳ شهریور تا ساعت یک بامداد روز شنبه ۲۴ شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه درمحل، رفت‌وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه، از آب اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه رفت‌وآمد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است، گفت: آمدوشد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه و نیز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز شنبه از جاده هراز ممنوع است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد