hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ایجاد صندوق های توسعه روستایی دراستان ، سرمایه ای ۹۹ میلیارد ریالی را به دنبال داشته است

ایجاد صندوق های توسعه روستایی دراستان ، سرمایه ای ۹۹ میلیارد ریالی را به دنبال داشته است

دومین جلسه کمیته راهبری معین های اقتصادی و فرهنگی استان  با حضور اعضاء در محل سالن جلسات دفتر ارتباطات و رسانه شرکت ایران خودرو خراسان  برگزار شد.

مشهد رویداد ایران-دراین جلسه خبرایجاد ۳۳۸ صندوق توسعه روستایی توسط معین های اقتصادی و فرهنگی، با حجم سرمایه ای بالغ بر ۹۹ میلیارد ریال اعلام  گردید.

حسینی دبیر کمیته در ابتدا درخصوص مصوبات جلسه ی  قبل گفت:   کمیته راهبری جهت تسهیل اقدامات معین ها، جلوگیری از موازی کاری و پیگیری و رفع موانع در ارگان های دولتی و همچنین سیاست گذاری جهت همسو شدن  کلیه معین ها می باشد.

 وی با اشاره به اهمیت ارتباطات و رسانه خواستار تشکیل هر چه سریعتر کمیته ارتباطات و رسانه ذیل کمیته راهبری شد. 

سپس آرمات مشاور روابط عمومی شرکت ایران خودرو خراسان و مسؤول کمیته ارتباطات و رسانه کمیته راهبری معین های اقتصادی و فرهنگی استان ضمن اشاره به مستند گزارشی شبکه توسعه اجتماعی رسالت گفت: بضاعت حوزه روابط عمومی معین های اقتصادی بسیار بالا می باشد و با به وجود آمدن بستر رسانه ای در صدا و سیما از این دست مستند گزارش ها می توان تهیه و پخش گردد.

درادامه ایرانمنش مدیر شعب بانک رسالت استان خراسان رضوی و مدیر شبکه توسعه اجتماعی رسالت در خصوص اقدامات انجام شده توسط این نهاد و همچنین رفع موانع مالی بر سر راه سرمایه‌گذاران خرد روستایی و ارائه تسهیلات به آنها پیشنهادهایی را عنوان   و به ارائه توضیح در این زمینه پرداخت.

وی افزود: شبکه توسعه اجتماعی رسالت و همچنین بانک رسالت تمام قد در خدمت معین ها و کارآفرینان استان خواهد بود.

محمد زاده نماینده دفتر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی در خصوص ایجاد صندوق های توسعه روستایی  در استان نیزگفت: تا کنون ۳۳۸ صندوق توسعه روستایی توسط ۴۹ معین اقتصادی و فرهنگی در ۲۳ شهرستان با تعداد  ۱۷ هزار و ۲۹۲ نفر عضو و جمع کل سرمایه ۹۹ میلیارد و ۷۶۵ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۷۸۴ ریال در سامانه معین اقتصادی ثبت گردیده است.

حجت الاسلام زر دوزنیا نماینده معین اقتصادی و مدیر پیشرفت منطقه ای آستان قدس رضوی درادامه جلسه اظهار داشت: به جهت خدمت رسانی بهتر به مردم و تسهیل در امور معین ها بهتر است در ابتدا استراتژی کمیته تعیین، هیئت رئیسه و کمیته های کاربردی ذیل این کمیته شکل گرفته و اعضاء در آن دخیل شوند.

زر دوزنیا افزود: به جهت سرعت بخشیدن به کار، موضوعات در کمیته های تخصصی مطرح و تصمیم گیری خواهد شد و بعد از تصویب هیئت رئیسه و کسب مجوزهای مربوطه، به کلیه معین ها ابلاغ می گردد.این کمیته باید تصمیمات کلان برای بیش از ۲۰۰ معین اقتصادی و فرهنگی استان بگیرد و در جهت تسهیل امور آنان گام بردارد.

این پیشنهاد با موافقت کلیه اعضاء روبرو شد و در جلسه آینده ساز و کار آن اجرا خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد