hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > استقلال رسانه ها موجب پیشرفت کشور می شود

استقلال رسانه ها موجب پیشرفت کشور می شود

محمدیان با بیان اینکه اگر رسانه‌ها به صنعت توجهی ندارند ریشه در ماهیت قانون ما دارد، گفت: رسانه اگر مستقل باشد می‌تواند تاثیر‌گذار باشد و اگر رسانه‌ها استقلال داشته باشند ایران پیشرفت خواهد کرد.
«عباس محمدیان» بااشاره به مشکلات و جنگ اقتصادی حاکم بر کشور، اظهار کرد: در شرایط اقتصادی حمایت و پشتیبانی رسانه‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، واحدهای صنعتی به اندازه تمام ارگان‌ های دولتی به مسئولیت‌ های اجتماعی کمک می‌کنند.
 
رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی با ذکر این نکته که اگر رسانه‌ها به صنعت توجهی ندارند ریشه در ماهیت قانون ما دارد، بیان کرد: ردیف بودجه‌ای که برای رسانه‌ها اختصاص داده شده ۱۹ درصد است و اگر رسانه‌ها به اختصار، نگاه حمایتی دارند ناشی از فشارهای اقتصادی تحمیل شده است.
 
محمدیان در تعریف قشر خبرنگار، گفت: ضعیف‌ترین قشر در میان اقشار جامعه، قشر خبرنگاری است، آن هم در حالی که تاثیرگذارترین قشر در جامعه هستند، اهالی قلم برای مسئولان سنگر می‌سازند، اما متاسفانه همین مسئولان قدمی برای معیشت و اقتصاد خبرنگاران بر نمی‌دارند و رسانه‌ها با وجود مشکلات شدید اقتصادی از پرداخت مالیات معاف نیستند.
 
وی با بیان اینکه رسانه اگر مستقل باشد می تواند تاثیر گذار باشد، افزود: رسانه‌ها اگر استقلال داشته باشند ایران پیشرفت خواهد کرد و اگر میخواهیم در صنعت گره گشایی کنیم باید از رسانه هم گره‌گشایی شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد