hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ‌۲۰ تا ۲۵ درصد از ساندویچ‌فروشی‌های اصفهان، پروانه کسب ندارند

‌۲۰ تا ۲۵ درصد از ساندویچ‌فروشی‌های اصفهان، پروانه کسب ندارند

رئیس اتحادیه صنف اغذیه و ساندویچ فروشان اصفهان گفت: در حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد از واحدهای صنفی اغذیه و ساندویچ فروشی در اصفهان، پروانه کسب ندارند.

سیدمصطفی موسوی ، در تشریح آخرین حمایت‌های اقتصادی دولت از اصناف آسیب دیده از شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: تسهیلات به واحدهای صنفی فعال و دارای پروانه کسب در اصفهان پرداخت شده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا واحدهای صنفی ساندویچ فروشی قادر به فعالیت تا پیش از اخذ پروانه کسب هستند، افزود: پروانه کسب برخی از واحدهای صنفی اغذیه و ساندویچ فروشی اصفهان که هم‌اکنون فعال هستند، هنوز آماده نشده است.

رئیس اتحادیه صنف اغذیه و ساندویچ فروشان اصفهان اضافه کرد: این واحدهای صنفی در بازه زمانی یک تا دو ماه پیش به جمع این اتحادیه اضافه شده‌اند و در حقیقت تعداد واحدهای صنفی ساندویچ‌فروشی در اصفهان در بازه زمانی یک تا دو ماه گذشته، ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

موسوی ادامه داد: البته همزمان با افزایش ۲۵ درصدی واحدهای صنفی این اتحادیه در بازه زمانی مذکور، ۲۵ درصد از واحدهای صنفی فعال نیز اتحادیه اغذیه و ساندویچ فروشان اصفهان، فعالیت خود در بستر بازار را به دلیل ناتوانی در پرداخت اجاره‌بهای مغازه و کاهش تقاضا برای خرید غذا که ناشی از شیوع ویروس کرونا بوده، متوقف کرده‌اند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد