hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > اخبار ویژه > ابتلای ۱۶۰ دانش آموز و ۴۸ معلم در استان به کرونا

ابتلای ۱۶۰ دانش آموز و ۴۸ معلم در استان به کرونا

همزمان با آغاز سال تحصیلی ، ۱۶۰ دانش آموز و ۴۸ معلم در استان اصفهان به کرونا مبتلا شدند.




به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون درمان دانشگاه و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان در حاشیه نشست با خبرنگاران گفت: همچنین در دو هفته گذشته، دست کم یکی از اعضای دو هزار خانواده دانش آموز در استان به کرونا مبتلا شدند.
بهروز کلیدری، حوزه آموزش را تابع سیاست کلان کشور دانست و افزود: درحالیکه با توجه به سیر صعودی چشمگیر مبتلایان به کرونا در استان، تا حد امکان مدارس از آموزش غیرحضوری استفاده کنند.
وی گفت: با توجه به اینکه بیش از نیمی از مبتلایان روزانه کرونا در استان اصفهان، ازمرکز استان گزارش می‌شود، رعایت ویژه‌تر شیوه نامه‌های بهداشتی و آموزش غیر حضوری باید ویژه‌تر دیده شود.
کلیدری همچنین از معلمان و دانش آموزانی مدارسی که در مناطق زرد یا سفید کرونا فعالیت دارند خواست رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را جدی بگیرند.
در ۲۴ ساعت گذشته، از ۹۰۰ بیمار شناسایی شده مبتلا به کرونا در استان اصفهان،۵۰۰ بیمار از کلانشهر اصفهان بودند.
سال تحصیلی جاری، با حضور فیزیکی یا مجازی ۹۰۰ هزار دانش‌آموز در پنج هزار واحد آموزشی استان اصفهان همزمان با سراسر کشور از روز۱۵ شهریور آغاز شد.
اما هفته گذشته، به علت وضعیت قرمزابتلا به کرونا، آموزش به دانش آموزان در مدارس شهرستان‌های اصفهان، نجف آباد، خمینی شهر و فلاورجان، به صورت مجازی اجباری شد، اما از ۲۲ شهریور، دانش آموزان می‌توانستند داوطلبانه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حضوری هم در مدرسه حاضر شوند و تدریس حضوری معلمان به این دانش آموزان اجباری شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد