hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شناسایی ۳۵۰۶ بیمار کرونایی در زنجان

شناسایی ۳۵۰۶ بیمار کرونایی در زنجان

طبق آمار موجود، استان زنجان امروز (۲۶ شهریورماه) با ۱۵ مورد مثبت و ۲ فوتی ناشی از بیماری کرونا، در وضعیت قرمز قرار دارد.
 استان زنجان به لحاظ شیوع بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد که نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی و نیز استفاده از ماسک است.
وضعیت مبتلایان ویروس کرونا در استان زنجان، امروز (۲۶ شهریورماه) ۱۵ مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا از لحاظ آزمایشگاهی به ثبت رسید که اکنون مجموع موارد مثبت بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی ۳۵۰۶ مورد است.
در حال حاضر ۳۳۱ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زنجان بستری هستند که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران کرونایی بستری در استان به ۱۰ هزار و ۶۶۹ نفر رسیده است.
متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار مبتلا به کرونا در این استان جان خود را از دست داده‌اند؛ همچنین از ابتدای شیوع کرونا تاکنون مجموع بیماران فوت شده به ۴۶۶ نفر رسیده است.
قابل ذکر است، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان زنجان مجموع بیماران بهبود یافته مبتلا به کرونا نیز ۳۰۱۹ مورد گزارش شده است.
به گفته معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان؛ علائم موجود نشان‌دهنده افزایش بیماری کرونا در همه شهرستان‌های استان زنجان بوده که این موضوع در شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره، زنجان و سلطانیه کاملا مشهود است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد