hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > بیش از 88 هزار حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل عمومی بین شهری مازندران توزیع گردید

بیش از 88 هزار حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل عمومی بین شهری مازندران توزیع گردید

مدیر کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد : از ابتدای طرح توزیع لاستیک تاکنون تعداد 88 هزار و 408حلقه لاستیک بین رانندگان حمل و نقل عمومی بین شهری این استان با نرخ دولتی توزیع شد.


 عباسعلی نجفی با بیان این خبر گفت : با پیگیری های انجام شده در سطح وزارت راه وشهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و بر اساس توافقات انجام شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت لاستیک ها در بخش بار و مسافر در بین رانندگان استان توزیع گردید.

وی ضمن اشاره به برگزاری جلسات مستمر در جهت برون‌رفت از مشکلات رانندگان اظهار داشت : رانندگان محترم متقاضی لاستیک از طریق کانون انجمن های صنفی کارگری مسافری و باری استان و بر اساس پیمایش و کارکرد وسیله نقلیه خود به دفاتر عاملین فروش لاستیک معرفی می شوند.

مدیر کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای مازندران عنوان کرد : باید به رانندگان در هرجای استان این اطمینان خاطر را بدهیم که در حوزه تامین لاستیک با قیمت مصوب و دولتی دغدغه‌ای نداشته باشند.

مهندس نجفی تصریح کرد : سهمیه لاستیک تخصیصی در هر استان بر اساس نیازسنجی انجام شده و تعداد ناوگان استان تعیین و از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت به این اداره کل اعلام و با هماهنگی انجمن های صنفی رانندگان در بین متقاضیان توزیع می شوند.

مدیر کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای مازندران در ادامه اظهار داشت: در نشست تخصصی مسئولان سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ، رئیس کانون رانندگان و دبیر انجمن صنفی کامیونداران کشور و نمایندگان فنی آنان نیز ، نرخ شاخص بر مبنای هر تن _کیلومتر و ضرایب  تطبیق مسافت مشخص و به استانها اعلام گردید.

وی از اجرای طرح نرخ گذاری حمل کالا بر اساس تن-کیلومتر خبر داد و گفت : طرح مذکور با رعایت تمامی دستور العمل ها در استان در حال انجام است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد