hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۴۱بستری بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل / ۲۹نفر ترخیص شدند

۴۱بستری بیمار جدید مبتلا به کرونا در اردبیل / ۲۹نفر ترخیص شدند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از بستری ۴۱بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان اردبیل خبر داد.

شهرام حبیب زاده  عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۱ بیمار در مراکز درمانی استان بستری و خوشبختانه ۲۹ نفر با بهبودی نسبی از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آمار ابتلاء به بیماری کرونا در نوسان است، از افزایش ترخیصی ها در روزهای اخیر خبر داد و گفت: از تعداد بیماران بستری طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ نفر از اردبیل، ۳ نفر پارس آباد، ۷ نفر مشگین شهر، ۳ نفر گرمی و ۳ نفر از خلخال گزارش شده است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۲۲۵ نفر در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۵۶ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
حبیب زاده بیان کرد: متأسفانه ۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا فوت کرده‌اند لذا هم استانی‌ها باید به خطر مرگ و میر این ویروس توجه داشته باشند و تا ریشه کن شدن قطعی این بیماری حتماً در استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده و رعایت فاصله گذاری اجتماعی جدیت داشته باشند تا بتوانیم با کمترین تلفات و آسیب‌های ممکن این بیماری خطرناک را کنترل و مهار کنیم.
وی از پایداری مبتلایان به این بیماری در استان خبر داد و گفت: استان اردبیل فعلاً در وضعیت زرد به سر می‌برد و اگر مردم به همین روال مراقبت داشته باشند انتظار می‌رود در فصل پاییز به وضعیت سفید برسیم که باز به رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم و مخصوصاً دانش آموزان بر می‌گردد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد