hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بزرگترین رویداد قرآنی خراسان رضوی از 26 شهریور آغاز می شود

بزرگترین رویداد قرآنی خراسان رضوی از 26 شهریور آغاز می شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از آغاز مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی از 26 شهریور ماه خبر داد

مشهد رویداد ایران -جعفر حسینی با بیان اینکه مرحله استانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم از 26 شهریور ماه آغاز می شود، گفت: این مسابقات در بخش برادران 26 و 27 شهریورماه و در بخش خواهران 28 و 29 شهریور  در رشته های حفظ 5، 10، 20 و کل، قرائت، ترتیل، اذان(ویژه برادران) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی در راستای اجرای پروتکل های بهداشتی و عدم شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و از طریق ارتباط زنده تصویری برگزار می شود، تصریح کرد: با این روش از اجتماع در محل برگزاری و محل اسکان جلوگیری می شود.

حسینی افزود: در محل برگزاری مسابقات نیز پروتکل های بهداشتی به صورت دقیق و کامل رعایت می شود.

رئیس مرکز امور قرآنی اداره کل اوقاف استان گفت: 8 شهر برای ارتباط زنده متسابقین با مرکز استان پیش بینی شده است و متسابقین شهرهای همجوار با عزیمت به این شهرها در این مرحله از مسابقات حضور می یابند.

وی با اشاره به اینکه شهرهای قوچان، مشهد، نیشابور، سبزوار، تربت حیدریه، کاشمر میزبان متسابقین خواهند بود،  گفت: 123 متسابق آقا و 94 متسابق بانو  به مرحله استانی این مسابقات راه یافتند و 13 داور در بخش خواهران و 12 داور در بخش آقایان به قضاوت در این مسابقات می پردازند.

حسینی گفت: به منظور فراهم ساختن ظرفیت بهرمندی همه علاقمندان به این تلاوت ها، پخش زنده تصویری از طریق شبکه های اجتماعی روبیکا، آپارات و اینستاگرام صورت می پذیرد، همچنین نکات ضعف و قوت هر تلاوت توسط استاد راهنما از طریق پخش زنده در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: نشانی پخش زنده تصویری به زودی از طربق سایت و پیام رسان های اداره کل اوقاف اطلاع رسانی می گردد.

گفتنی است پیش از این مسابقات رشته های دعاخوانی، هم سرایی و همخوانی و تفسیر نیز با حضور متسابقین برگزار شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد